oppikken huurauto

• Hans van Gogh

Hallo allemaal.

Ik vlieg op 6 december 2008 naar J'burg met KLM, en kom rond 22.00 uur aan.

Is het eenvoudig om een huurauto op het vliegveld op te pikken en naar Pretoria te rijden gezien de aankomsttijd. Of is er een makkelijke manier.Bijvoorbeeld vervoer naar hotel in Pretoria en in pretoria een huuruto oppikken ?

Ik hoor het graag

• Annemieke

Hallo Hans,

Meestal heeft het hotel wel een ophaalservice van het vliegveld. Het lijkt me niet raadzaam om zelf zo laat te gaan rijden naar Pretoria.

Voor ophalen van het vliegveld kan ik je Peter adviseren. Hij haalt ons ook altijd op als we uit Nederland. Hij is erg betrouwbaar (Duits van origine) en altijd op tijd!

Dit is zijn mailadres: soulfusion@netactive.co.za en noem mijn naan (Annemieke) maar.

Sus6.

Groetjes uit een heerlijk warm Kyalmi,

Annemieke

• Annemieke

O ja voor je hhurauto Hans, Je kan natuurlijk altijd van te voren afspreken, waar je je huurauto oppikt. Of zelfs dat ze de auto brengen naar je hotel.

Nogmaal groeten

Annemieke

• Reisgraag

Hans,

Het is absoluut af te raden om zelf nog te rijden van het vliegveld naar Pretoria, omdat je blijkbaar de route daar zelf niet kent.

Zoals Annemieke al zei, de meeste hotels of overnachtingplaatsen kunnen wel speciaal vervoer voor je regelen en ook de auto verhuur firma's zijn zeer flexible met hun ophaal plaatsen en tarieven.

Gewoon even e-mailen en jullie vragen stellen.

Piet

• Annemieke

Hoi Hans, Peter heeft ook huurauto's vraag er even na.

Hun Website is:

http://www.soulfusion.co.za en kijk even bij huurauto.

Sus6.

Annemieke

• mtb

Wij hebben ons ook op laten pikken door de ophaal-service van het hotel. Ze houden in de gaten of het vliegtuig op tijd aankomt en wachten ook bij vertraging.

De volgende dag na het ontbijt de huurauto bij het hotel laten brengen en toen heerlijk relaxed op reis gegaan.

• Hans van Gogh

Bedankt voor de tips allemaal.

Annemieke ik zal eens op op de website kijken.

De beste optie lijkt mij inderdaad zo'n pick-up service

• Mickey

Hans

Ik hoorde onlangs van www.guesthousebbb.com in Pretoria. Ze verhuren ook auto's (met gps) en halen je op bij het vliegveld. Ik ben er zelf nooit geweest, maar een vriendin van me wel afgelopen maand. Je zou daar je auto kunnen huren (als dat qua prijs gunstig is) en de eerste nacht door hem worden opgehaald, daar slapen en de volgende dag verder.

Nogmaals, ik ben er zelf nooit geweest maar die vriendin van me was wel erg positief.

Zo laat nog een eind gaan rijden, zeker als je de weg niet kent en niet gewend bent aan links rijden, zou ik niet doen! Gasten van mij overnachten ook wel in Johannesburg (ze halen je ook op) als ze met de KLM komen. Dan brengen ze je de volgende dag weer naar de autoverhuur, maar je kunt ook regelen dat je auto bij je hotel/B&B wordt afgezet. Veel fijner om dat links rijden bij daglicht te wennen hoor. Bovendien is ht rondom het vliegveld wel even druk, en zo ik lees ook rommelig met verbouwingen (ik ga het zelf in november pas weer beleven)

Als je meer info wilt, kun je me natuurlijk mailen.

Groetjes, Mickey

www.witrivier.tk

• Annemieke

Ja Hans, kijk even op hun website, zij hebben ook een pick-up service van en naar de airport, doet Peter al 18 jaar!

sus6

Annemieke