Heeft dit toekomst of is het de toekomst?

• Aryan

Ik denk dat Corne bedoelt dat hij z'n best doet om er het beste van te maken in het SA van nu, door er toch te gaan wonen en er toch het beste van te maken, samen te werken met de verschillende bevolkingsgroepen en vandaag te doen wat SA girl ‘dalk’ morgen nog op wacht; het SA in de grote steden is immer anders dan het SA in de rural gebieden.

'k wil geen woorden in iemands' mond leggen, maar volgens de statistieken trekken meer en meer mensen naar de grote steden in SA; met als gevolg dat er ‘dalk’ steeds meer ruimte en mogelijkheden komen voor die wat in die rural gebieden blijven ?

maar 'k laat Corne maar voor zichzelf praten….. wie weet bedoelt hij helemaal iets anders.

• Corné

Sorry, ik dacht dat het wel duidelijk was… al die uitroeptekens achter iedere zin vond ik wat vreemd over komen.

Dat is alles.

Corné.

www.amukela.com

• Corné

“maar 'k laat Corne maar voor zichzelf praten….. wie weet bedoelt hij helemaal iets anders”

Inderdaad Aryan, dat is het beste :)

Corné.

www.amukela.com

• SAgirl

I'll wright this in English - maybe you will understand it a bit better. I am warm-hearted about stuff going on in my country! Do you not get that or do you not want to understand? If what I am writing and how I am writing is bothering you so much, then why are you still reading my posts.

Keep to the subject and don't read things that are not written. There is absolutely nothing “vreemd” for somebody to wright passionately!

• Corné

Beste SAgirl, inhoudelijk heb ik geen probleem met wat je schrijft. Ik vond het alleen wat vreemd, al die uitroeptekens, het komt op mij wat agressief over. That's all.

Het zelfde wanneer in het onderwerp er allemaal hoofdletters staan.

Moe nie worrie nie :)

Corné.

www.amukela.com

• loes

what's wright or what's rong - iedereen mag een mening hebben.

• Aryan

Mnr. Phosa weet heel goed welke voorwaarde de ge-emigreerde 1 miljoen witte skilled, en een aanzwellende zwarte/kleurling skilled groep stellen aan SA om terug te komen.

Opheffing van de A rmoede N epotisme C riminaliteit & de ‘Nieuwe’ Apartheid.

Lijkt me een duidelijke zaak voor mnr. Phosa om de kas te dumpen in 1 of ander armoede project en maar iets anders te gaan beginnen.

'Mission failed' mr. Phosa , MIssion failed.

• Corné

“In een federale staat is het echter een heel ander liedje; een scenario waarbij de vertegenwoordiging van de vrijstaatse boeren totaal gedomineerd wordt door de nieuwe NP en bijvoorbeeld de Westkaap de DA, Incata in KZN, waardoor wel degelijk een boodschap luid en duidelijk doorkomt wanneer er beslissingen genomen moeten worden die die gebieden aan gaan, en zelf geblokkeerd of juist gestimuleerd kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe grondhervormingen of een evt. centrale aan de KZN kust.”

Leuk idee Aryan en ik denk zelfs dat het goed zou kunnen werken. Maar iets zegt met dat het ANC dit niet zal willen.

Waarom zouden ze de macht opgeven? Tja, Afrika en democratie… nog een lange weg te gaan :)

Groetjes uit de zonnige maar nog frisse bush.

Corné.

www.amukela.com