Goed nieuws mbt Rugby en nog iets...

• Corné

Het Zuidafrikaanse rugby team heeft gisteren met 53-8 (!) van Australie gewonnen. Een welkome zegen die voorlopig de kritiek doet verstommen. Ik gun het de coach wel, die een ondankbare taak heeft om Jake White te doen vergeten.

Voor die supporters die door de roze bril kijken: de zeepbel in Amsterdam is gisteren weer even uit elkaar gespat…:) 31 Miljoen euro geinvesteerd maar daar zag ik nog niet veel van terug. Ik dacht dat Aissati wel zou opdraven in die wedstrijd, die koste toch nog 4,1 Miljoen euro.

Heerlijk, het nederlandse voetbal weer bij de NOS. 5-1 winnen in en tegen Utrecht, ik zet mijn geld dit seizoen weer op PSV!

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

• REGINE

Dat was gisteren inderdaad een heerlijke dag corne. De grote monden zijn weer gesnoerd want ajax dacht wel weer even te gaan winnen, hoe nu verder ?. En dat aissati niet speelde is inderdaad onvoorstelbaar, nee dan Sno (echt een goeie aankoop) laat die maar steeds spelen dan zijn we in december alweer kampioen.

Met huub erbij de vijfde op rij.

• Annemieke

oooooh daarom was het weer zo stil op de weg en de supermarkt. Rugby op de TV. Helaas dud gemist, we hebben nog steeds geen aansluiting op ons kastje.

groetjes uit een winderig Kyalami

Annemieke

• Corné

Nog geen aansluiting op Multichoice bedoel je?

Corné.

www.amukela.com

• Annemieke

Ja, dat bedoel ik. (enne we hebben not geen TV gemist hoor!)

groetjes uit een koud winderig Gauteng

Annemieke

• Henk en Petra

Ha die Corné.