malva pudding

• Tienet

Hallo allemaal!

Mijn tweede reis naar Zuid Afrika zit er helaas weer op…. Het was geweldig, fantastische en ik zou er echt willen wonen. Helaas willen man en kind niet mee. Dus dat wordt maar flink sparen voor regelmatig een vakantie daar.

Maar nu heb ik dit jaar 2x malva pudding gegeten en ik zou het graag hier in het koude Nederland willen maken, maar ik heb geen idee hoe.

Wie wil mij helpen?

Groetjes, Tienet

Ps: Mo, hoe heb je het gehad?

• SAgirl

Hi Tienet,

Ek het eers gedink ek gaan die resep hier uittik maar toe besluit ek om die webwerf vir jou hier neer te sit. Daar is soveel ander resepte wat jy dalk ook soek en graag sal wil maak.

http://www.boerekos.com/article.php/20080702000337301

Lekker eet!

• Mo

Hallo Tienet,

Fijn om te horen dat je ook weer enorm genoten hebt!

Ook ik heb het weer heerlijk gehad, veel gezien, maar ook lekker uitgerust aan het einde van de vakantie.

Ik geloof niet dat ik je tegen ben gekomen tijdens mijn maandje zuid-afrika, al heb ik wel heel veel nederlanders getroffen.

Heb je ook een website of iets dergelijks waarbij anderen kunnen lezen wat je gedaan en gezien hebt? Vind ik namelijk altijd leuk en leerzaam.

Dat geldt (wat mij betreft) voor iedereen: plaats hier je link of website gegevens en ik lees het met veel plezier. Er staan altijd weer tips in voor een volgend verblijf.

Groetjes, Mo

ps. ik heb totaal geen hoe-maak-je-malva-pudding ervaring!

• Tienet

Dankjewel SAgirl! Dat is een erg duidelijk recept, maar waar ik mee zit: Zijn het dezelfde hoeveelheden als in Nederland? Enneh Koeksoda ken ik niet. Weet iemand de Nederlandse naam hiervoor?

Mo: Wat fijn dat je ook zo'n heerlijke vakantie gehad hebt! Ik heb inderdaad een weblog: tienet.waarbenjij.nu en heb jij er toevallig ook een?

Jammer dat je geen ervaring met Malvapudding maken hebt, maar heb je het wel gegeten?

Groetjes!

• Mo

Hoi Tienet,

Ik vind Malva-pudding wel lekker, maar niet echt geweldig lekker. Dit jaar ook niet gegeten, andere jaren wel.

Dit jaar heb ik geen site bijgehouden, maar een paar jaar geleden wel, en ik heb net even gekeken en het is nog steeds actief.

Ik ga jouw site nog uitgebreid lezen, maar nu ga ik even naar de bioscoop toe.

Groetjes, Mo

www.moniquephilipse.waarbenjij.nu

• SAgirl

Hi Tienet, ja dit was vir my ook 'n moeilike ene om te vind, koeksoda. Maar jy kan dit by die Toka Tijn vind onder “Bicarbonate of soda”

Ja ek sou die hoeveelhede dieselfde hou. Ek gebruik al my Suid-Afrika resepte hier in dieselfde hoeveelhede as in SA - sonder enige probleme.

Jy kan maar weer vra - ek het al by resepte boeke hier en verder is die internet ook daar om te help! :-)

Lekke bak en lekker eet!

• loes

ja, de meeste goede tokos hebben wel bicarb in het assortiment en soms nog veel andere producten die wij wel vanuit za kennen.

leuk dat je weer een fijne vakantie achter de rug hebt

grts

• Wim M

Koeksoda is natrium bicarbonaat. Iedere apotheek heeft het onder de naan maagzout.