Eredivisie voetbal te zien in Zuid-Afrika!

• Corné

YeboYes :) !!

'Wanneer kan ik bij BVN kijken naar voetbal?

Vanaf het komend voetbalseizoen zendt BVN op zaterdag en zondag NOS Studio Sport wereldwijd uit, met samenvattingen van alle - in het weekend gespeelde - wedstrijden. BVN heeft met de Eredivisie NV een contract afgesloten van drie jaar. BVN Voetbal komt hiermee te vervallen.'

http://www.bvn.nl/faq/faq_programmas

3 jaar lang zit je dus goed in Zuid-Afrika als je het nederlandse voetbal goed wil blijven volgen, en daar ben ik erg blij mee.

's-Ochtends na de bushwalk/gamedrive kunnen onze gasten (als ze daar behoefte aan hebben natuurlijk) naar de samenvattingen van Studio Sport kijken :)

Blije groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

• Henk en Petra

Hallo Corné.

Als jij een mooie voorzet geeft, kop ik hem graag in.

Maar ik vraag mij af, of jij over een paar maanden hier nog wel zo blij mee bent.

Hoewel, je bent natuurlijk altijd welkom in de Arena.

Wat een spitsen zeg, die zijn niet af te stoppen.

Vorige week heb ik ze zien spelen, en dan die Aisatti of zattie niet.

Veel plezier Corné

Groet, Henk.

• Corné

Hoi Henk,

Dat jij reageert verbaasd me niet. Jammer dat die superspitsen geen CL spelen, alhoewel vorig seizoen Perez zijn waarde wel had voor mijn cluppie :)

Ach ja, voordat het seizoen begint wordt Ajax/Feijenoord/AZ kampioen, en in Eindhoven glimlachen ze daarom.

Jij ook veel plezier. En sterkte met succescoach van Basten en zijn kaartclubje!

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• REGINE

Heel goed Corne laat ze in 020 maar denken dat ze weer een kans hebben want in Eindhoven word het de 5de x dat ze kampioen worden.

Leuke namen bij ajakkes maar zie er eerst maar eens een team van te maken en wij hebben afellay die ik iets hoger inschat als aissati. Wel handig dat we nu bij bvn kunnen kijken. Komen namelijk in oktober voor de zevende maal naar zuid-afika en waarschijnlijk nog niet de laatste.

• Corné

Denk ook dat PSV een meer uitgebalanceerd team is. Alleen nog een goede spits nu, Jovanovic komt niet want die wordt te duur gevonden. Jammer, want het leek me wel een goede spits voor PSV.

Aissati is een groot talent, maar met zijn instelling is nog wel het een en ander mis. Beetje type Leonardo :)

Oktober is ook CL maand!! Wanneer is de loting eigenlijk?

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• REGINE

Hoi Corne,

Eindelijk een echte voetbalkenner en blij dat je ook voor psv bent, de loting is volgende week vrijdag en manchester u zou een mooie zijn ?. Wij zijn aan het aftellen want 19 oktober vertrekken we naar zuid-afrika en de reisplannen voor 2009 liggen ook al klaar. Je krijgt nog bericht voor een reservering.

• Corné

Hoor je dat Henk :)

Man. United zou idd heel mooi zijn, in 1984 (dacht ik, kan 1 jaar verschillen) was ik bij PSV-Man. United (op de L-side).

Graag tot in Oktober, kunnen we eens goed bijpraten over voetbal!

Groetjes,

Corné.

www.amukela.com

• REGINE

corne, even wat anders als we ook willen overnachten in het krugerpark wat raad jij dan aan we hebben veel gehoord over leteba wat mooi en goed moet zijn ?heb jij daar een mening over. Enne praten over voetbal zal wel lukken met mijn man, hij heeft 12 jaar als scout gewerkt voor psv en nu alweer 4 jaar voor man united vandaar dat psv-man u mooi zou zijn. Als we er zijn kunnen jullie de hele avond over voetbal kletsen kei gezellig.

• Corné

Hoi Regine,

Letaba is idd een fijn en ruim opgezet kamp. Vanuit het kamp kijk je op de Letabarivier, en je kunt in het kamp ook een stuk wandelen langs het hek waarbij je dichterbij de rivier komt.

Het is wel een groot kamp, veel slaapplaatsen. Maar de atmosfeer is er altijd aangenaam. En je hebt er ook het Olifants-museum, een aanrader!

Dat wordt idd zeer gezellig vermoed ik zo :) Ik kijk er al helemaal naar uit! Mocht je meer willen weten over deze regio etc. dan kun je uiteraard ook mailen op : info@amukela.com

Groetjes uit de bush, zonnig en aangenaam vandaag.

Corné.

www.amukela.com

• regine

toppie ga ik zeker doen, de reservering die ik binnenkort ga doen is wel voor 2009 want dit jaar gaan we naar de kalahari en omstreken maar volgend jaar zien we elkaar.