Het kan dus nog steeds: http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets
Tussen aug. en oktober, met Egypt Air (heeft iemand daar ervaring mee?).
Groeten,
Corné.
www.amukela.com
Egypt Air is een Star Alliance Member, waarvan o.a. ook Lufthansa, United Airlines, Air Canada en Singapore Airlines deel uitmaken. Die maatschappijen gaan niet zomaar met iedereen een verband aan. Egypt Air vliegt met hetzelfde type materieel als waar de andere Star Alliance maatschappijen van gebruik maken. Het enige nadeel is de nogal lange transfertijd in Cairo, op de heenweg naar Johannesburg ongeveer 5 uur en terug 4 uur. Zelf heb ik een vlucht met Egypt Air naar Johannesburg geboekt voor Januari, maar dat is omdat ik eerst in Cairo moet zijn en de lange transfertijd dus geen bezwaar is.
Emirates is inderdaad een klassemaatschappij, maar daar is het nadeel dat je een extra 30% mijlen vliegt als gevolg van de omweg over Dubai.
Vorig jaar zijn wij met Egypt Air via Cairo naar Johannesburg gevlogen vanaf Dusseldorf. Tot en van Cairo was het inderdaad een erg krap toestel, maar het grootste stuk was een veel groter en nieuwer toestel. Helaas geen eigen video of tv. Het was niet super, maar slecht was het niet. Dit jaar met Air France met overstap in Parijs gevlogen, dat was wel beter en nog geen € 600 p.p., ook vanaf Dusseldorf. Geboekt via ebookers.de
Emirates is uiteraard beter, maar je zit wel vaak met een lange overstaptijd in Dubai en je vliegt een behoorlijk stuk om, dus langer in het vliegtuig.
groetjes Marleen
Wij hebben vorig jaar november/december met deze maatschappij gevlogen en zijn toen 4 nachten in Cairo gebleven op de heenreis. Vliegen was niet super luxe maar uitstekend te doen, goede prijs/kwaliteitverhouding, ik kijk toch nooit naar films als ik vlieg naar ZA, ga meestal gelijk mijn ogen dicht doen, behalve als ik met de KLM vlieg. Het was voor ons super 2 vakanties in één, daarom dit jaar via Athene met een tussenstop op de heenreis.
Groet, Tembi
Hallo Toon,
Met Egypt Air zijn we vorig jaar in juli/augustus naar Zuid-Afrika gevlogen, volgens mij vertrekken ze alleen op vrijdag vanuit Dusseldorf, tenminste vorig jaar.
Dit jaar zijn we vertrokken op 23 juli en zijn teruggekomen op 14 augustus met Air France. We hebben beide keren wel vrij laat (half juni) geboekt, misschien goedkoop vanwege late tijdstip?
groeten Marleen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?