binnenlandse vluchten

• mtb

Is het mogelijk om zelf binnenlandse vluchten vanuit nederland te boeken en zo ja: waar kan dat?

• Aryan

Hangt helemaal af waar je naar toe wilt. Een chessna bushplane gaat niet lukken, maar een combipakket met SAA/ SA Express lukt altijd. Kulula weet ik niet…. kijk 's op https://www.kulula.com/

Een goede reisagent ( dus niet dreizen etc, altijd goede ervaringen met Globe gehad ) kan je helpen om de specifieke vluchten met de data te prikken. Dit kan extra, wellicht achteraf onnodige kosten veroorzaken omdat je voor de hoofdprijs dingen vastlegt, terwijl onsite je de alternatieve carriers en de SAA aanbiedingen kunt gebruiken.

• Annemieke

natuurlijk kan je altijd boeken vanuit Nederland, pas nog heeft mijn zwager vanuit Nederland JNB to PE gebboekt met Kulula.com.

Maar wel met een creditkaart dus.

Sus6.

groeten uit een zonnig en warm Kyalami (het voorjaar komt eraan!!)

Annemieke

• loes

ja hoor, geen enkel probleem, als je je credit card maar bij de hand houdt. google desnoods je begin/eind plaats (bijv. flights capetown/port elizabeth) en de mogelijkheden komen langs. als je het bij de luchvaartmaatschappij zelf boekt, dan print je gewoon je eigen tickets uit.

suc6

• Theo

Ik boek de binnenlandse vluchten altijd via internet vanuit Nederland. Wel met creditcard. Het gaat perfect en klopt altijd zonder rompslomp of risico. Je kan zelfs de goedkoopste vluchten op bepaalde uren en dagen uitzoeken. Het is veel goedkoper dan de benzine van je auto. Ik boek meestal bij SAA www2.flysaa.com. Soms bij Kulula. Ook Britisch Arways heeft binnenlandse vluchten. Het hangt er vaker vanaf welke luchthavens. Onlangs heb ik van P.E naar Jburg R 860 betaalt en dat was toen 70 euro.

Succes er mee.

Theo

• mtb

Bedankt voor de tips!

Wij zijn pas naar Thailand geweest en daar ook alles zelf geregeld; ook binnenlandse vluchten. Ook daar zeiden mensen dat we het beter aan een reisagent over moesten laten, maar zelf doen scheelt toch een slok op een borrel! (en het is ook leuk om zelf alles te regelen)

Ik kan nu weer verder; bedankt!