binnenlandse vlucht

• miki

Beste allemaal,

Met welke maatschappij kan ik goeskoop van J'Burg naar Hoedspruit of Phalaborwa vliegen?

kulula vliegt er niet op, blijft SAA dan alleen over?

alvast dank voor jullie antwoord

• iris

Beste Miki,

Bij mijn weten wel en dan is Phalaborwa waarschijnlijk goedkoper dan Hoedspruit omdat in de omgeving van Hoedspruit veel dure lodges zitten.

Phalaborwa kan ik sowieso aanraden; 2 keer links afslaan en je zit in Krugerpark!

Groetjes Iris

• miki

Hoi Iris,

Dank voor je reactie. Wat denk je, op voorhand hier boeken of ter plekke op de luchthaven?

groet, Miki

• iris

Hoi Miki,

Ik heb zelf geen ervaring met het ter plekke boeken. Met een vlucht vind ik het prettig om zekerheid en duidelijkheid te hebben dus boek ik vooraf. Het is ook erg gemakkelijk om via de site van South African Airways te boeken, je krijgt meteen je ticket via de mail en je kan bij het boeken je vliegtuigstoel vast uitzoeken.(En ik kreeg ook de plekken waar ik om vroeg, veel beter dan de klm.)

Nou moet ik zeggen dat het vliegtuigje nog lang niet vol zat, dus je zou kunnen gokken om het ter plekke te boeken. Je moet dan natuurlijk wel een flexibel reisschema hebben dat, wanneer het wel vol zit, je ook een dag later weg kunt gaan. Bij mijn weten gaat er namelijk maar één vlucht per dag.

Groetjes Iris