South African ID-number?

• Dorien

Nu wilde ik een accommodatie reserveren bij Sanparks in het Krugerpark.

Nu moet ik mij eerst registeren en dan vragen ze om een “South African ID-Number”

Wat moet ik hier invullen? Of hoe kom ik aan dit nummer?

Groet,

• nrrdgrrl

permanente verblijfsvergunning aanvragen en dan een jaar of vier wachten…

nee serieus, die vind je dus niet zomaar. zo'n nummer heb je gewoon niet als buitenlandse bezoeker. je kunt het best *of* je paspoortnummer invullen *of* het hokje leeg laten.

• Peet

gewoon je paspoortnr of gewoon 1234567890 invullern …werkt !

suc6 Peet

• Daniëlle

Voor het kopen van een Wildcard willen ze ook een id-number. Dit was in ons geval gewoon het sofinummer. Dit werd trouwens ook elke keer gecontroleerd bij binnen gaan van een park.

Pasportnummer kon niet, omdat dat zowel uit cijfers als letters bestaat.

• loes

bij de ingang van parken en recreatie gebieden vragen ze of je een za inwoner (dus in bezit van een ID boekje bent) en dan is het een stuk goedkoper. het zijn 13 cijfers, begginnend met jjmmdd

• Ans

Wat wil je precies boeken? Ik wil het wel voor je doen.

Ik kan inloggen.

Groeten, Ans

www.diestroom.com

• Dorien

Hoi Ans en de rest,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties en tips! Na diverse keren proberen is het eindelijk gelukt om in te loggen.

We hebben het volgende geboekt:

- 1 nacht Olifants

- 2 nachten Satara

- 1 nacht Skukuza

Is 4 nachten Kruger voldoende om genoeg wild te spotten?

Groet, Dorien

• Dorien

Hoi Ans en de rest,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties en tips! Na diverse keren proberen is het eindelijk gelukt om in te loggen.

We hebben het volgende geboekt:

- 1 nacht Olifants

- 2 nachten Satara

- 1 nacht Skukuza

Is 4 nachten Kruger voldoende om genoeg wild te spotten?

Groet, Dorien

• Ans

Hallo Dorien,

Ja hoor 4 nachten is genoeg. Als je de eerste nacht in Olifantkamp slaapt moet je wel zorgen dat je de volgende dag goed naar beneden rijdt. Je moet op tijd in Satara zijn. Ik geloof dat de kampen om half zeven dicht gaan. Daarna rustig 2 nachten in Satara en dan nog 1 in Skukuza. Dit is prima.

Geniet vam dit alles.

Groete,

Ans

www.diestroom.com