help! staking Lufthansa

• Sander

Beste allemaal,

Komende zondag vlieg ik met Lufthansa van A'dam naar Frankfurt en met South African van Frankfurt naar Kaapstad.

Volgens de huidige noodplanning voor de komende dagen is onze continentale vlucht met Lufthansa naar Frankfurt geschapt. Nu wordt door Lufthansa al wel van alles beloofd, maar toch….

Heeft iemand nog zaken die van belang zijn om rekening mee te houden?

Alvast erg bedankt voor het meedenken.

Groet,

Sander

• Patrick

Sander,

Ik weet niet zeker of het in dit geval kan, maar het is zeker de moeite van het onderzoeken waard. Maar mijn advies: rij naar Frankfurt (vanaf Amersfoort +/- 4 uur), parkeer daar je auto (+/- € 180,- voor drie weken) en check daar in voor je vlucht naar Kaapstad.

Vaak kan je ook een hotel boeken en je auto drie weken in de parkeergarage van het hotel laten staan (+/- € 90,-, maar dan zou je dus al op zaterdag naar Frankfurt moeten rijden).

E.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van of je ook op Frankfurt terug vliegt. De extra kosten kan je na je vakantie natuurlijk nog proberen te verhalen op Lufthansa!

Suc6 en groeten,

Patrick

• Mark

Beste Sander,

Je zou natuurlijk ook vanaf Amsterdam met de ICE richting Frankfurt kunnen gaan. Deze stopt trouwens op de luchthaven. De Duitse vakbond Verdi en Lufthanse voeren op dit moment informele gesprekken. Ik zou dus zeker de Duitse sites zoals www.spiegel.de goed in de gaten houden.

• Remco

http://www.nu.nl/news/1682109/36/Beweging_in_conflict_Lufthansa.html

Mensen zijn dus al omgeboekt of op de trein gezet.

Groetjes Remco.

• miranda

Hoi

Ook wij gaan komende zondag richting Zuid Afrika, met lufthansa naar Frankfurt en dan verder. Onze vlucht is omgezet, we vertrekken dus eerder van Schiphol

• Sander

Bedankt allen voor het meedenken!

Wij zijn inmiddels ook omgeboekt naar een vlucht eerder. Het ziet er naar uit dat het nu dus toch allemaal op z'n pootjes terecht komt.

En Miranda… fijne vakantie!

Groet,

Sander