Autohuur nogmaals

• Hallo

Beste allemaal,

Autohuur komt hier vaak ter sprake, toch nog een vraag. Las dat een aantal van jullie goede ervaringen hebben met holidaycars en aroundaboutcars. Holidaycars zou volgens jullie ook niet zo duur zijn, ik vond dit zelf tegen vallen. Voor 11+10 dagen (in november) met 2 one way dropoffs dus en verzekering moet dit €523 kosten. Bij Aroundaboutcars €435 kosten. Nog tips voor andere verhuurbedrijven, waarbij je wel een auto in normale staat mee krijgt?

Alvast bedankt.

Groeten, Carina

• nathan

weet niet wat voor auto je voor dat geld hebt?…

vind het op zich geen slechte prijs.

IK huur bij eautohuur de komende vakantie.

Was goedkoper dan de meeste andere.

Comet cars kwam ook in de buurt, en daar kun je nog wel wat afdingen, echter, ik vond het prettiger om met eautohuur zaken te doen.

• Remco

www.eautohuur.nl, goede ervaringen mee en meestal het goedkoopst

• Ella

sunnycars (kijk ook maar eens op de site van de anwb)

Hoef je pas 3 weken voor vertrek te betalen.

• Mark

Hi Carina,

Wij hebben uitstekende ervaringen met Holidaycars. Voor februari 2008 hadden wij via hun een automaat met airconditioning gehuurd. De ophaal plek was een autoverhuurbedrijf in Stellenbosch. Eenmaal daar aangekomen proberden ze ons alsnog een auto met schakeling aan te smeren. Een kort telefoontje na Nederland was al voldoende om de eigenaar van het verhuurbedrijf aan het werk te zetten. De volgende ochtend stond een keurige automaat voor ons klaar. Wij hebben toen voor 3 ½ week iets van 850 Euro betaald.

• Reisgraag

Mark,

De prijs zegt ons niets als we niet weten welke categorie, hoe lang, unlimited km's of niet, welke verzekering (een zekere eigen bijdrage -excess of niets)

Piet

• Hallo

Dit is tot nu toe wat ik aangeboden heb gekregen.

Holidaycars:

€523: Ford Fiesta, ongelimiteerde km, no risk, 3000RND eigen risico.

Aroundaboutcars:

€435: Ford Fiesta, ongelimiteerde km, no risk, no excess

Sunnycars:

€ 540: Toyota Yaris Hatchback, ongelimiteerde km, incl no risk verzekering, geen eigen risico

eautohuur:

€445: Nissan Almera, incl “alle”(nog geen idee wat dat inhoud) alle verzekeringen, moet nog contact hebben over km, eigen risico enz. En ze kon misschien nog korting geven.

• Hallo

Dan zijn die prijzen die ik aangeboden heb gekregen nog niet eens zo gek waarschijnlijk.

• nathan

volgens mij zijn dat verschillende klassen auto's of niet?

Hallo schreef:

>

> Dit is tot nu toe wat ik aangeboden heb gekregen.

>

> Holidaycars:

> €523: Ford Fiesta, ongelimiteerde km, no risk, 3000RND eigen

> risico.

>

> Aroundaboutcars:

> €435: Ford Fiesta, ongelimiteerde km, no risk, no excess

>

> Sunnycars:

> € 540: Toyota Yaris Hatchback, ongelimiteerde km, incl no

> risk verzekering, geen eigen risico

>

> eautohuur:

> €445: Nissan Almera, incl “alle”(nog geen idee wat dat

> inhoud) alle verzekeringen, moet nog contact hebben over km,

> eigen risico enz. En ze kon misschien nog korting geven.

• loes

als de voorwaarden dan verder gunstig zijn, zou ik zelf voor de almera gaan. toch een stuk groter dan de andere modellen. makkelijk om al je bagage in kwijt te kunnen want als je zo rondtoerd lijkt die berg bij de dag te groeien en het is belangrijk alles voor vreemde ogen te verbergen (verzekering). mischien ook nog airco? lijkt mij in ieder geval niet duur

grts