autoverzekering

• Toon

Even een vraagje voor de mensen die in Afrika wonen, ik ben laats op vakantie geweest in Zuid Afrika.

Ik moest een broer van mijn ophalen bij de Lughaven, en had de combibus van mijn broer geleend om hen op te halen .

Nu hoorde ik gisteren vertellen ,als ik een wagen huur van een ander gelden er geen inzittende verzekering als er wat gebeurd met de gehuurde wagen .

Ik ben benieuwd hoe die regels daar gelden bedank voor de medewerking .

Toon

• loes

toon, dit kan je broer toch beter bij zijn eigen verzekering vragen want die weten daar het beste antwoord op. ik gebruik zelf ook een auto van vrienden maar daar geldt gewoon de verzekering zoals voor hen zelf.

grts

• Toon

Hoi Loes

Dit zit namenlijk zo 2 susters en een broer hadden ook een rond reis gemaakt met een Afrikaanse man die een eigen reisburo heeft in Zuid Afrika.

Wij waren namelijk bij een broer van mijn op bezoek omdat hij 40 jaar als Missionaris in Afrika is,en een broer had geen vervoer van de lughaven en die heb ik daar opgehaald.

Maar gisteren waren wij op bezoek en toen vertelde mijn broer die ik met het combibusje opgehaald had , dat die Afrikaanse man gezegd had dat Afrika anderen regels hebben als de verzekering in Holland . Daarom ben ik benieuwd of dat zo is omdat wij regelmatig in Afrika komen en dan ook wel eens met een anderen auto rijden .

Prettig weekend en gr Toon

• loes

toon, daarom denk ik dat je de verzekeringspapieren van de te gebruiken auto na moet kijken, want anders krijg je weer van die welles/nietes discussies.

voorlopig moet je zeker een jaartje wachten voor dit weer aan de orde is he?

grts

• Toon

Hoi Loes

Bedankt voor je reactie ,je kan het bij ons nooit weten hoe lang het duurd voor we weer gaan .

Het voordeel is als je alle twee niet meer hoeft te werken ,als er dan een aanbiedeing is deur dicht maken en gaan .

Gr Toon