stekker ZA

• nathan

is er in NL eens (verloop) stekker te koop voor stopcontacten in ZA?

Ik weet dat je het beste in ZA zelf kan kopen, echter mijn vrouw zit alleen een week in Durban en heeft er liever ene bij zich… vandaar…

• Sander

Hoi Nathan,

Ik heb er zelf vorige nog een gekocht bij drogisterij Trekpleister voor mijn reis naar ZA eind volgende week. Was een aanbieding dus ik weet niet of ie nog te krijgen is. Van het merk Grundig met daarin verwerkt alle mogelijke standaarden ter wereld in één. Reuze handig.

Groet,

Sander

• jeanette*

hoi

bij outdoorzaken enz kun je vaak wel een wereldstekker kopen

mvg

jeanette

• Klaas-Wouter

Wij hadden er een van de ANWB, die werkte in ZA niet! Terwijl het er volgens de ANWB toch echt een voor heel Afrika was.

• Mickey

Nathan

Let op dat je wel de goede kopt. Ik heb ook eens met een “geschikt voor SA-stekker” gezeten die niet paste. Op mijn website staat onder tabje algemene informatie een foto van de stekker die het zou moeten zijn. En die goede verloopstukjes kun je echt overal kopen, benzinepomp, pick and pay etc.

Succes, Mickey

www.witrivier.tk

• Annemieke

Wereldstekkers bevatten niet de SA stekker helaas, Gewoon hier een kopen, is in elke supermarkt, doe het zelf zaak etc. te koop.

groetjes uit Kyalmi

Annemieke

• Ingrid

…en neem een goed tangetje mee om het tussenstukje eruit te kunnen wippen!

groetjes van Ingrid

• nathan

Heb niet veel zin om mijn vrouw alleen Durban in te sturen voor een stekkertje…

Dank voor de reacties!

Annemieke schreef:

>

> Wereldstekkers bevatten niet de SA stekker helaas, Gewoon

> hier een kopen, is in elke supermarkt, doe het zelf zaak

> etc. te koop.

>

> groetjes uit Kyalmi

>

> Annemieke

• rm

Zijn volgens mij ook op het vliegveld (Kaapstad/Johannesburg) te koop bij CNA.

• bob

Ze zijn in heel zuid afrika te koop en wel 3 soorten

o.a pick en play en cna enz