dilemma

• debby

Ik zit met een dilemma.

Dit is onze route voor de garden route:

Paarl

Hermanus

Oudtshoorn

Knysna

Nu heb ik ruimte in ons schema om op een plek 2 nachten te blijven. Zouden jullie kiezen voor Hermanus of voor Knysna?

• anette kraaij

HI Debby,

In de omgeving van Knysna is meer te zien denk ik, maar Hermanus is ook heel erg mooi en wat rustiger.

Veel suc6.

Groetjes

Anette

• miek

Ik zou kiezen voor Knysna, is net iets meer te doen dan Hermanus.

Hermanus, kun je makkelijk in 1 dag doen.

• debby

hardstikke bedankt.Ik was dit ook eigelijk van plan maar ik kreeg een email van een vrouwtje van een b&b dat hermanus niet te doen was in 1 dag. Gelukkig dus wel.

Groetjes

Debbydebby schreef:

>

> Ik zit met een dilemma.

>

> Dit is onze route voor de garden route:

> Paarl

> Hermanus

> Oudtshoorn

> Knysna

>

> Nu heb ik ruimte in ons schema om op een plek 2 nachten te

> blijven. Zouden jullie kiezen voor Hermanus of voor Knysna?

• willemien

Vergeet niet op walvissafari te gaan in Hermanus.

Prachtig om de walvissen van zo dichtbij te zien.

Ik was zo enthousiast over wat ik zag dat ik struikelde op de rotsen en mijn hand kneusde en op de ehbo van het ziekenhuis tercht kwam.

Het liep allemaal goed af.

Succes.

Willemien

• debby

Dat is echt het nummer 1 wat wij willen zien in Hermanus. Maar in Knysna/Plettenberg Bay zijn ze toch ook te zien?

• Annemieke

Hermanus is echt de plaats waar je ze het beste ziet die Walvissen. Echt een belevenis.

En trouwens 2 dagen over op de reis, gewoon je instincten volgen en blijven waar je je het leukst vindt. Niet tevell vastleggen. Dat is heerlijke van reizen.

Knysa is erg gezellig plaatsje, ook de lagoon daar is mooi.

veel plezier

groetjes uit een fris, maar zonnig Kyalami, Anemieke

• Yvonne

Ik zou in Hermanus zeker een walvissafari boeken. Een andere aanrader is wat mij betreft een bezoek aan de township.

Groeten Yvonne

• Tienet

De Knysna townshiptour is erg indrukwekkend. Ik ben toen bij een werkplaats voor gehandicapten geweest en in een weeshuis. Echt erg indrukwekkend.

De zee was toen te ruw voor een walvistoer…

• Udo

Drie van de 4 genoemde plaatsen liggen niet op de garden route, maar zijn wel leuk hoor!

Ik zou voor Hermanus kiezen, het stadje zelf is niet veel aan, de omgeving des te meer. Loop langs het kustpad (kuspad) en dan zie je de walvissen vanzelf. Maar het Fernkloof Nature Reserve is ook mooi, loopt evenwijdig aan de kust. En de Hemel-en-Aarde Vallei in om wat wijnhuizen te bezoeken en te lunchen bij Heaven, bij het wijnhuis Newton Johnson.

veel plesier

Udo