zuid-afrikaanse Rand invoeren

• Anita

Hallo

Ik ga binnenkort op vakantie naar Zuid-Afrika.

Kan iemand mij vertellen hoeveel Rands ik mag invoeren ?

Groet,

Anita

• Ruud

Randen invoeren… waarom zou je dat doen??

Als je ze hebt liggen moet je ze gewoon meenemen, maar ik zou zeker niet hier naar de bank gaan om euro's om te wisselen.

Pinnen gaat daar net zo makkelijk als dat dat hier het geval is

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Toon

Hoi Anita.

Ik kijk voor de tijd meestal wat de rand waard is ,en als hij laag staat dan koop ik ze wel in hier .

Maar je mag 5000 rand per persoon meenemen Anita ,maar contoleren doen ze dat niet hoor als je maar niet alles bij elkaar houd ,is het geen probleem hoor .

Maar ik wens je in ieder geval eenprettige vakantie toe .

Gr Toon

• annemieke

Je kan gewoon hier pinnen hoor! Ook bij benzine stations, winkelcentra's etc.

groetjes uit Kyalami

• Arthur van Elst

Zo min mogelijk cash meenemen. Gewoon pinnen met je nederlandse pas. Is zelfs goedkoper dan met een Zuid Afrikaanse pas.

Groetjes,

Arthur

• Toon

Hoi Annemieke

Ik dacht dat je alleen maar contant kunt betalen ,bij het tanken heb ik nooit geweten .

Gr Toon

• Ella

Tanken is contant betalen

Maar er is meestal een pinautomaat bij de grote tankstations aan de snelweg.

• Annemieke

Je kan kontant betalen bij een tankstation. Of met een petrolpas, maar je kan je alleen via de SA bank “krijgen”als je hier woont en werkt.

Je kan pinnen bij benzinestations, omdat de verschillende banke daar pinautomaten hebben staan.

groetjes uit een fris Kyalami

Annemieke