hotel omgeving johannesburg

• debby

Wij nemen een binnenlandse vlucht naar Johannesburg en komen om 14.20 uur aan. Dan moeten we nog de auto ophalen. Volgende dag gaan we richting Panaromaroute. Ik wil liever niet in Johannesburg overnachten maar ook niet in het donker rijden. Iemand tips voor een voordelig hotel, ongeveer een uurtje rijden van Johannesburg richting Panoramaroute?

• Corné.

Hoi Debby,

De luchthaven ligt helemaal buiten de stad Jo'burg, en je kunt dus prima overnachten in bijv. de Citylodge. Veilig, niet duur en op loopafstand (2 minuten) van diverse leuke restaurantjes.

Wil je toch gaan rijden, bedenk dan dat je eerst een kleine 2 uur op de snelweg zult rijden alvorens je de provinciale wegen op gaat.

Met een uur rijden zit je rond Witbank. Kijk anders eens op www.wheretostay.co.za en zoek op Witbank voor accommodatie.

Succes ermee! Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

• Mickey

Debby

Mijn vader heeft goede ervaringen met het Emerald Guesthouse. Ze halen je op en brengen je de volgende dag bij de autoverhuur (scheelt ook een dag huur). Als je belangstelling heb, stuur me dan even een mailtje, dan mail ik je de gescande folder met alle info.

Groetjes Mickey

www.witrivier.tk

www.mooigeholpen.tk