Ik nog dertien dagen, maar zal deze keer waarschijnlijk geen olifant tegen komen.
Ik vlieg 2 augustus naar Kaapstad en blijf daar 3 dagen.
Dan 1 dag Darling, daarna Lamberts Bay, Calvinia en de rest zien we wel. Hangt ook wel van het weer af.
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar Orania en heb over Philippolis gelezen.
Twee jaar geleden hadden we ook zoiets gepland en kwamen we uiteindelijk bij Corné terecht. Dat is het grappige van niets vast leggen.
22 Augustus moeten weer in Kaapstad zijn, want dan vliegen we terug.
Ik vertrek 1 aug naar kaapstad. Mijn vader woon daar en hij haalt me van het vliegveld. We blijven dan zo'n 2 dagen in Kaapstad en trekken dan langzaam langs de kust naar Plettenberg Bay. Daar woont hij. We blijven dan een paar dagen daar en gaan dan naar Addo Elephant Park. Vervolgens weer terug om weer een paar dagen in Plett te verblijven. Daarna gaan we richting Oudshoorn, misschien nog iets noordelijker en dan via route 62 naar Kaapstad. 15 augustus stap ik weer in het vliegtuig om terug te gaan naar huis.
Ik heb er zo'n zin in! Kan bijna niet wachten!!!
Ik vind het alleen lastig om te bedenken wat ik aan kleding mee ga nemen. Wat nemen jullie mee?
1 aug in kaapstad en grote omgeving is hartje winter, maar tegenwoordig is niets meer zeker, dus een beetje van alles meenemen. een fleece trui/vest is licht en warm. wind/waterdicht jack lijkt me ook een goed idee. hoeven geen dikke zware dingen te zijn. avond/nacht/ochtend zijn vaak onaangenaam koud, maar met zon warmt het snel weer op overdag. goed vooruitzicht - geniet er van. wij wachten nog een paar maanden tot het er weer warm is.
grts
Marion schreef:
>
> Ik vlieg ook op 2 augustus, maar dan naar Johannesburg.
> Gaat echt opschieten he?
> Ben zo benieuwd, is voor ons de 1e keer.
>
> Groet, Marion
Dan vertrekken we na elkaar.
Jullie in een 747 en wij in een 777.
Zorg dat je bij het raam zit, want je vliegt een heel aantal dag uren over Afrika.
Ik geniet altijd enorm. Je ziet heel langzaam de Sahara veranderen in wat meer groen.
Groet
Cristien
PS. Let op deze borden langs de weg. Ik maakte deze foto in Oudtshoorn.
http://www.flickr.com/photos/knoffelhuisie/1781467543/in/set-72157604830859279/
Haha! Die foto heb ik ook gemaakt afgelopen jaar!
Gelukkig reis ik alleen en hoef ik dus geen ruzie te maken over wie er aan het raam mag zitten! Man en zoon laat ik lekker hier! (erg he?). Ik zorg in ieder geval dat ik 30 uur van te voren incheck, dan ben ik vrij zeker van een plekje aan het raam.
Het is inderdaad schitterend om de Sahara van boven te zien, helaas waren er vorig jaar veel wolken en buien onderweg, dus ook veel boven de wolken gevlogen.
Ik was ook van plan om van alles wat mee te nemen, ik twijfel nog over mijn winterjas. Vorig jaar was het namelijk op sommige dagen wel erg koud.
Wel grappig trouwens dat we na elkaar vliegen!
Groetjes, Tienet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?