vliegen naar ZA

• loes

sorry, vergeten - boeken voor 31/7

• Wim M

Anne, ik geloof je op je woord. Dat ik via Madrid toch de volle mep moet betalen wist ik niet.

Groetjes,

Wim

• nathan

ik vlieg gewoon met klm… rechtsstreeks…

niet dat het me uitmaakt met wie ik vlieg, maar voor mij scheelde vanuit duitsland of via duitsland of london 100 euro per ticket of zo (vertrek 15 aug).

Volgens mij scheelde via arabische emiraten of zo wel enkele honderden euro's per ticket.

echter inderdaad dubbele reistijd zo'n beetje, extra overstappen… dus ik heb toen besloten om liever iets meer te betalen…

• Wim M

Nathan,

Je hebt nog gelijk ook. Ik woon in Amsterdam-Holendrecht. Zit het hele jaar in het geluid van vliegtuigen. Dus vertrek ik het liefst vanaf (ons) Schiphol. In januari wel via Weeze naar Stockholm gevlogen, maar dat was dan wel voor 25 euries p.p.

Even overstappen in Madrid scheelde ons met 3 pers. wel ruim 700 euro naar J`burg. (februari 2008)

Groetjes,

Wim

• Yvonne

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een kwestie van goed shoppen is. De prijsverschillen zijn groot dus zoeken loont. Wij vliegen medio september vanaf Schiphol via London met BA voor € 850 pp.

Groeten Yvonne

www.travelphotography.zenfolio.com

• Wim M

Je hebt een goede prijs, Yvonne. Heb ff gegoogled en vond Lufthansa met 1 stopover in Frankfurt ook redelijk 875 euro.

Wim

• Jeroen

In april heb ik een ticket geboekt Düsseldorf via Dubai naar Kaapstad rechtstreeks op de website van Emirates. Ondanks dat ik dan wat langer onderweg ben scheelt mij dit wel een hoop geld. Ik heb namelijk slechts € 635,- hoeven te betalen (all-in). Effe shoppen loont dus zeker de moeite.

• ans van geffen

Heb zelf geboekt bij Air Berlin.

Wij gaan in oktober voor 3 maanden en de lengte van verblijfsduur heeft geen invloed op tarief van het ticket, je boekt n.l. enkele reizen in op website.

Ans

• loes

ans ik hoop dat alles volgens plan verloopt voor jullie. kwam op een ander prikbord al berichten tegen van maanden geleden geboekte air berlin/ltu reis voor komend nov die al geannuleerd is en gister op ons journaal maakte air berlin bekend 10% van alle vluchten te schrappen. aangezien ze niet dagelijks op kaapstad/namibie vliegen zullen er hier ook consequenties zijn verwacht ik zo. ik ben een van de categorie die altijd tot het laatste wacht en vaak een leuke aanbieding kan pakken dus wacht rustig af. voorlopig nog genieten van de zomerse temperaturen in mijn eigen tuin.

• Pieter

Hallo jeroen,

ik zie dat je naar ZA gaat of geweest bent met de Emirates, als je al geweest bent, mag ik dan jouw ervaring horne, wij willen in mei met De Emirates vliegen vanaf Dusseldorf naar Johannesburg en terug. Hoor graag even van je,

groet, Pieter