reis naar afrika ontmoeting familie

• loes

zag je gisteravond op sbs6 blij dat alles goedgekomen is voor je. spannend allemaal. als je van de eerste indrukken bekomen bent, moet je alles maar over je heen laten komen en met volle teugen genieten van wat er op je afkomt. denk dat je bij thuiskomst mettertijd, nog jaren na kan genieten en steeds weer nieuwe gebeurtenissen tijdens je reis, zullen boven komen drijven

goede reis

• Francisca

Tijdje hier niet gelezen - maar wat super Pieter dat je je familie gevonden hebt!

Enne waar Loes naar verwees..voor wie het niet gezien heeft op SBS: http://www.hartvannederland.nl/item/11008/Jarenlange_zoektocht_naar_vader_

• pietrietveld

Dankje Loes overweldigend wat een warme reacties ik gekregen heb, ik weet niet wat mij overkomt. Bedankt en ik zal jullie allemaal op de hoogte houden bedankt fijn! Pieter

• pietrietveld

Ook Jij Fransesca Bedankt voor je warme reactie en ook namens mijn familie in afrika zijn overdonderd door de reacties ik sta nog niet met de beneb op de grond maar ik hou iedereen op de hoogte, Groeten Pieter en natuurlijk van alle jongens en meiden rietveld in Afrika maar laat ik vooral mijn lieve vrouw niet vergeten die is ok perplex.

• loes

goed piet - het lijkt me een tof stel bij elkaar die familie van je!!

• pietrietveld

Hallo loes nou ik vertrek 15 augustus tot 5 september.

Ze zijn daar in alle staten en hier thuis ook. Er zijn veel sponsors geweest.

Ik zal van mijn reis proberen een verslag te maken nogmaals bedankt Loes.

• pietrietveld

Nou nog even bijpraten, een beetje een dip de reis geboekt een stichting zou voor de rest zorgen verblijf etc, krijg vanmorgen telefoon bij nader inzien toch niet dus zit met de geboekte reis en geen middelen om daar te zijn, maar ja we blijven maar hopen nog drieweken te gaan.

Ik zou iedereen op de hoogte houden dit is nu de stand van zaken was van plan er fijn naar toe te leven is er toch weer even een periode van strees en spanning aangebroken.

tevens zou de ticket door iemand betaald worden door communicatie stoornis ? moest ik gauw met mijn laatste geld bij springen anders had dit ook niet doorgegaan. maar ja blijven werken en vechten. oke misschien even een vervelend bericht tot zover.bedankt voor jullie reactie.pieter

• loes

jammer dat de voorpret zo is bedorven. je was al op van de zenuwen en dan dit er nog bij. maak je er maar niet al te druk om. je ticket is geboekt en verder komt het ook wel goed. je familie is groot en zullen de uitdrukking “n boer maak n plan” ook wel kennen. zuid afrikanen zijn inventief en zullen zorgen dat je toch een fijne tijd hebt, al moet het dan met weinig geld. kop op en niet treuren. je bent hier al zo lang mee bezig en nu zo ver gekomen dat het allemaal goed moet komen

grts

• pietrietveld

Bedankt deze opsteker had ik net nodig, gelukkig ben ik weer een beetje in de runnig, heb wat african jazz opstaan en werkt goed, he nogmaals thanks! pieter.

• pietrietveld

Hallo nou we zitten weer in de lift, de etiket ligt klaar koffer ben ik langzaam aan het inpakken heb alles bijelkaar geschraapt veel steun van mensen in de omgeving nieuwsbladvan het noorden wijt morgen nog een artikel hier an om nog ondersteuners te werven ik vertrouw erop en heb geloof dat de reis gaat beginnen op 15 augustus tenslotte ben ik meer dan 50 jaar bezig geweest laat mij niet uit het veld slaan desnoods neem ik een pakkie brood mee het gaat mij om mijn familie en afrika de rest zal me een …. zorg zijn bedankt iedereen dit was het laatse niuews voor ik ga kom ik nog even terug hier idereen bedankt enn…ze spreken wel over het afrika virus..weet niet wat het is, maar is niet slecht hoor een gezonde griep moest vaker voorkomen.pieter