Hallo mensen, na lang zoeken heb ik 5 broers en 2 zusters gevonden.
Ik heb ze nog nooit gezien en zij mij ook niet.
Ik vlieg via johannesburg naar durban. daar zal de eerste onmoeting plaatsvinden na 56 jaar zie ik voor het eerst mijn broers en zusters, jaren ben ik op zoek geweest. en gevonden.
in johannesburg durban in de freestate en een zus in zimbabwe.
Het was ontaggenlijk toen ik fotos ontving en beelden zag van hen.
Ik kan niet beschrijven wat dit is.
Voor het eerst een broer te horen en zus door de telefoon te kunnen emailen hun gezin te zien wonder!!
Ik ga eerst voor een poos naar een resort in de drakenbergen bijpraten kennismaken en weet ik wat nog meer.
safari wildparken en dan later zelf nog wat ondernemen met het vliegtuig naar zimbabwe nar een andere zus.
mijn vader die ik nooit zal kenen heeft gewerkt aan de zambezistuw zij zijn nu op de kaliba lake.
Ik weet niet wat dit wordt, ik hou jullie op de hoogte de mensen die mij reacties gegeven hebben bij mijn zoektocht bedankt heeft geholpen en steun gegeven. misschien kan iemand wij wat vertellen over reizen etc huis ligt vol met reis gidsen maar heb een helel aan georganiseerde reizen heb geen auto hoeft ook niet ik wil het land waar mijn vader en de kinderen zijn opgegroeid proeven en leren kennen.
In september ga ik erheen ben vol van ik weet niet wat groeten en tot later mijn verslag zal ik hier dan ook doen.