reis naar afrika ontmoeting familie

• pietrietveld

Hallo mensen, na lang zoeken heb ik 5 broers en 2 zusters gevonden.

Ik heb ze nog nooit gezien en zij mij ook niet.

Ik vlieg via johannesburg naar durban. daar zal de eerste onmoeting plaatsvinden na 56 jaar zie ik voor het eerst mijn broers en zusters, jaren ben ik op zoek geweest. en gevonden.

in johannesburg durban in de freestate en een zus in zimbabwe.

Het was ontaggenlijk toen ik fotos ontving en beelden zag van hen.

Ik kan niet beschrijven wat dit is.

Voor het eerst een broer te horen en zus door de telefoon te kunnen emailen hun gezin te zien wonder!!

Ik ga eerst voor een poos naar een resort in de drakenbergen bijpraten kennismaken en weet ik wat nog meer.

safari wildparken en dan later zelf nog wat ondernemen met het vliegtuig naar zimbabwe nar een andere zus.

mijn vader die ik nooit zal kenen heeft gewerkt aan de zambezistuw zij zijn nu op de kaliba lake.

Ik weet niet wat dit wordt, ik hou jullie op de hoogte de mensen die mij reacties gegeven hebben bij mijn zoektocht bedankt heeft geholpen en steun gegeven. misschien kan iemand wij wat vertellen over reizen etc huis ligt vol met reis gidsen maar heb een helel aan georganiseerde reizen heb geen auto hoeft ook niet ik wil het land waar mijn vader en de kinderen zijn opgegroeid proeven en leren kennen.

In september ga ik erheen ben vol van ik weet niet wat groeten en tot later mijn verslag zal ik hier dan ook doen.

• Reisgraag

Pieter,

Nogmaals veel sterkte en succes met alles.

Piet

• pietrietveld

Bedankt voor deze reactie. Pieter

• Henk en Petra

Geweldig, wat jij allemaal hebt meegemaakt en vooral wat je nog gaat meemaken.

Heel veel plezier daarbij en sterkte.

Henk.

• pietrietveld

Bedankt voor je reactie Henk.

Ik hou je op de hoogte

• Annemieke

Hallo Piet,

Wat een geweldige ervaringen ga jij tegemoet. En niet alleen het zien van je broers en zus.

Heel plezier en suc6 met alles en ik zeg Geniet!!

groetjes uit Kyalami, Annemieke

• pietrietveld

Ja ik geloof het ook het is Nu nog heel onwerkelijk en ik hoop dat ik nog genoeg mag beleven van zuid afrika en zimbabwe, bedankt voor jullie reactie en.. hou jullie op de hoogte pieter

• pietrietveld

Ook van jouw kant bedank voor je reactie ik probeer het even over mij telaten komen, maar ik zal je op de hoogte houden, nogmaals bedankt doet mij goed al deze warme reacties.pieter

• pietrietveld

Ik reageer nog even terug, en ik zal het maar zeggen.

Ik heb veel gereisd in mijn leven heb trektochten gemaakt vande franse kust van biscaje naar narbonne te voet in mijn eentje marokko finland en weet ik ..was soms maanden onderweg,altijd in mijn eentje ,heb heel wat getrotseerd, eerlijk gezegd is dit de eerste keer in mijn leven dat ik ergens benauwd voor ben ,natuur daar ben ik altijd een meegeweest, maar een weerzien in een vreemde omgeving met zoveel emoties, echt ik ben doodsbenauwd, is wat he …..niet veel verder vertellen ….echt, iedereen bedankt pieter.

• pietrietveld

Nou kennelijk wordt dit het voorlopige programm

reis naar johannesburg na enkel dagen met auto naar durban vandaar uit na enkel dagen zululand umfolozigamereserve

na paar dagen terug richting durban

capetown en via freestate pretoria naar de victoriafalls en the karibalake verder ben ik nog niet op de hoogte. heb gezegd jullie op de hoogte te houden. groeten pieter.