Het is bijna zover! Nog een vraagje.....

• jeanette*

hoi

in st. lucia zou ik zeker met de kids whailwatching doen. Dat vonden onze pubers een van de mooiste dingen om te doen. Zie onze website voor een filmpje bij ZA 2006. Op onze website staat wel een lijstje met plaatsen en wat daar te doen maar jullie volgen een andere route maar kijk maar even voor de zekerheid.

Verder kan je op de route van st.lucia naar drakendbergen Shakaland nog mee pakken. Is wel gecultiveerd maar aan de andere kant krijg je wel een inkijkje in het Zoeloe leven van ooit. En ze hebben daar zalig eten :D. Voor 18€ heb je vermaak, dans , uitleg en lopend warm buffet incl koffie enz. Staat ook in dit rijtje. Hebben een eigen website net als die van de whailwatching.

mvg

jeanette

www.reismetmemee.nl

ps: weet niet hoe jullie reizen maar mocht je gaan kamperen dan staat er ook een mee neem lijstje bij 2005(of 06:D)

geniet er van het is een super land!)

• Joke

Wij zijn net terug en hebben in Simunya een geweldige tijd gehad. We waren de enige bezoekers en bleven twee nachten. Vraag Vincent de geschiedenis te vertellen. Doe ze de groeten van de twee gezinnen uit Nederland!

In St. Lucia is Cape Vidal een echte aanrader. Prachtig natuurpark en een mooi strand.

Geniet! Ik wens jullie veel plezier!

• Marion

Als ik het niet vergeet zal ik ze in Simunye de groeten van jullie doen!

Bedankt voor de tips!

Zaterdag gaan wij eindelijk weg. Spannend!