verhaaltje vers uit ZIm

• Corné.

Mee eens, maar… wie doet het? Er is geen olie in Zim, en China is de belangrijkste handelspartner.

Corné.

www.amukela.com

• Zebra

Buiten Copy Paste gebeuren

Leest lijkt mij , iedere Nederlander< zeker die dit forum bezoeken> wel Engels de een wat makkelijker dan de ander.

Wat er gebeurt in Zim is vreselijk en wij in SA zijn als de dood dat hier een soortgelijke situatie zal ontstaan is dat raar ?

Ik heb veel buren om me heen die Rhodesia, en nu Zim zijn ontvlucht, t was daar ooit geweldig , totdat Mugabe aan t bewind kwam………..wat denk je wat er hier gaat gebeuren …..Zim heeft er vrij lang over gedaan om te zijn waar t nu is , hier gaat t stukken sneller en de tekens zijn voor zeker de mensen uit Zim erg duidelijk, waarom denk je dat iedereen naar < t nieuwe beloofdeland emigreert > Australie ?

Niet omdat de kangaroo braai zo lekker smaakt

greetz

Zebra

• Zebra

Jeetje wat kortzichtig van jou

Je ziet toch wel watvoor impact Zim op SA heeft

• Annemieke

Ja ik heb ook een bril>

• Jo.

Is de kleur soms rose? :D

• paulus

Ach laten wij het nu maar 200 miljard van maken!!

Als de waarde bijna per dag daalt met 25 miljard dan krijg

je met zo'n snelle inflatiebinnekort voor 1 us dollar 1 triljoen zim dollars!

In iedergeval las ik dat er dagelijks vanauit Harare richting ZA grens 60 busjes vertrekken en van grens naar Harare 5 busjes.

Wordt en groot probleem voor ZA, al die vluchtelingen. Nu zijn het niet alelen de mannen die vertrekken,maar ni hele gezinnen

• Annemieke

nee niet echt

• Wim M

Ja Zebra,

Trieste verhalen. Zelf ken ik een ouder Hollands echtpaar, wie in de jaren 50 naar SA gegaan zijn. Ze hadden gehoopt op een goede (betere) toekomst voor de kinderen. Nu zitten de kinderen in Australie en zij achter hun elekrische hek te wachten tot het tijdsverschil redelijk is. Kunnen ze Skypen! Ben net terug uit Griekenland en dan duikt de naam van Alexander de Grote regelmatig op. Zijn rijk was groter dan Angola, Zimbabwe, Mosambique en Sa bij elkaar -niks meer van over-

Groetjes,

Wim