ervaring verblijf in Kololo, Madikwe of Marakele

• willemien

Het is duidelijk nog een park in opbouw.

Wij waren er in november en hebben er een dag met heel veel plezier doorgebracht.

We hebben redelijk veel wild gezien en heel veel soorten vogels.

Ruud, zijn jullie ook boven op de berg geweest? De zendmasten maken het niet mooi maar het uitzicht is prachtig.

Pilanes is een prachtig park. We komen er vaker en genieten er elke keer weer met volle teugen van.

Inderdaad is 4 dagen Marakele wel veel, maar 1 dag was voor ons wel genieten.

• Ruud

Ha Willemien,

wij zijn inderdaad ook bovenop geweest. Helaas geen gieren of wat dan ook maar wel een prachtig uitzicht. Wel een smal weggetje….

Voor 1 dag is het prima, maar ik zou er niet voor een aantal dagen meer naartoe gaan. Dan eerder naar Pilanesberg. Nu hadden wij september vorig jaar ook 4 dagen met regen , en regen….. dus dat maakt het er niet gezelliger op.

Maar ik kies toch liever voor een groter park. als Kruger, of Kgalagadi, Chobe enz enz….

groeten

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Willem

Ik heb via kennissen gehoord die op Kololo zijn geweest dat het een erg leuk reservaat was. Heb ze op zoover opgezocht en Kololo krijgt daar een 8,4 http://www.zoover.nl/zuid-afrika/noordprovincie-northern-province/vaalwater/kololo-game-reserve/chalet mij vriendin en ik denken er over na om in oktober van dit jaar erheen te gaan.