Jullie favourite restaurant in Kaapstad

• Ilse

Hallo Christien,

Wij hebben in juli 2006 (de tijd vliegt) meerdere malen heerlijk gegeten bij Arnold's aan Kloofstreet.

De sfeer daar en de varieteit sprak ons erg aan…..de mixed game platter…..mmmmm heerlijk!

groet Ilse

• Vincent

In Longstreet zitten wel wat leuke restaurantjes. En de tip van Remco kan ik beamen. Gezellige tent. Maar vergeet ook niet de Canal Walk. Eet smakelijk!

Ubuntu.

• Vincent

Ik vergat nog wat..In het Township Langa heb ik heerlijk gegeten in de locale kroeg…even een klein stukje van uit een reeds bestaand reis verslag.

Tenslotte de maaltijd: een gelegenheid waar de lokale bevolking zijn verdriet kan verzuipen,vergokken…en waar we na een uur het wilhelmus uit volle borst stonden te zingen.Dit werd beantwoord met de Zuid-afrikaanse tegenhanger en bezorgde menigeen kippenvel.Het eten bestond uit maispap met ‘tsjakala’ en 2 soorten vlees.Bestek……ja 2 handen en eten maar.Heerlijk.!! Voor het recept moet u maar even googelen.Net als voor UBUNTU. Want als er een woord kan omschrijven wat je overkomt dan is dat het wel.

• Cristien

Hoe meer adresjes hoe leuker.

Wij vliegen 2 augustus naar Kaapstad en ik neem het lijstje mee.

Jullie horen van mij.

Dank