Wat is jullie favourite restaurant in Kaapstad en waarom?
Hoe meer verhalen hoe leuker.
Hoi Cristien.
We zijn nu een paar keer bij de Green Dolphin geweest, een restaurant in de Waterfront waar elke avond live jazzmuziek wordt gespeeld. Erg leuk restaurant, heerlijk eten, goede wijnkaart en vriendelijk personeel. Vanaf 9 uur muziek en erg leuk als je een tafel neemt met zicht op het podium.
Groetjes Remco.
www.zuidafrikaforum.nl
wij hebben op onze laatste avond van de vakantie bij henri's in somerset west gegeten. ze waren toen een maand of 8 open en goed ingewerkt. personeel is goed op de hoogte van wijn/gerechten. zeer vriendelijk en alle aandacht voor de gasten het is in de hoofdstraat midden in he dorp. weet niet of ik het favoriet mag noemen omdat we ieder jaar weer in zoveel (voor ons) nieuwe restauranten eten. laten het altijd maar aan onze vrienden ter plaatse over om met ideen aan te komen. af en toe iets waarvan we toch allemaal zeggen “hier nooit meer” en als ik na een jaar weer naar een plek wil waar ik het heel leuk vond, bestaat dat niet meer of is van eigenaar veranderd. zo gaat dat nu eenmaal overal ter wereld denk ik. en smaken verschillen gelukkig
bon apetit
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?