binnenlandse vluchten

• Stef van Hulst

Ook wij hebben de eer het mooie Zuid Afrika te mogen bezoeken. Wij willen graag gebruik maken van jullie kennis over dit land. Wij willen graag weten hoe het zit met binnenlandse vluchten?? Moet je die nu al boeken of beter daar en bij welke maatschappij(en)?? Bedankt alvast voor het meedenken.

Stef

• Remco

Hoi Stef.

Wij hebben hele goede ervaringen met www.kulula.com, een hele leuke maatschappij en hele scherpe prijzen. Als je nu al weet op welke dag je gaat vliegen kan je heel makkelijk online boeken en met creditcard betalen. Je krijgt dan via de email een e-ticket toegestuurd met een boekingsnummer.

Groetjes Remco.

www.zuidafrikaforum.nl

• annemieke

Ook ik heb zeer goede ervaring met Kulula.com. Een aanrader deze airline en trouwens lekkere broodjes aan boord (wel zelf kopen)

groetjes uit Kyalami

Annemieke

• Wouter

Wij waren met 1time.co.za een stuk voordeliger uit dan met Kulula. Binnenlandse vluchten Johannesburg - Port Elizabeth en Kaap Stad - Johannesburg voor 4 vowassenen kostte ons R5160.

• Zebra

Check ook even of de vluchten niet gecancelled zijn :-)

sommige staan wel gescedualled maar zijn er volledig uitgehaald

• loes

bij kulula zijn de vluchten op verschillende tijden van de dag ook duurder of goedkoper, zondag helaas 2 x zo duur als doordeweeks. terugreis viel ons toestel uit maar kregen ieder maaltijdvoucher en voucher voor R400 op volgende vlucht, maar die zal je helaas als toerist niet altijd meer kunnen gebruiken.

• iris

Beste Stef,

Ik heb goede ervaringen met south african airways. Deze maatschappij vliegt ook naar kleinere plaatsen, bijvoorbeeld in de omgeving van Krugerpark.

Boeken kan je gemakkelijk via hun website www.flysaa.com en ook hier betaal je met je credit card. Je kan zelfs direct je zitplaats uitkiezen.

Met het ter plaatse boeken heb ik zelf geen ervaring; ik boek liever vooraf zodat ik meer zekerheid en duidelijkheid heb en er de autohuur op kan afstemmen.

Groetjes Iris

• marion

als je de grote reis (ned/za) bij de saa boekt en ook je binnelandse vluchten ook direct ben je vaak goedkoper uit dan dat je ze later boekt. Kulula is ook goedkoop en kan je ook in ned al on line boeken en betalen. Kijk ook eens bij mango.com

Succes met voorbereiden

• Zebra

Vindt SAA nogal prijzig met zijn stoelen

Idd vliegt Nation Wide vanwege de brandstofprijzen niet meer op KMIA < Kruger Mpumalanga International Airport > vind alleen 150 euri voor 50 minuten in de lucht te zitten beetje overdreven , als je een auto huurt zie je de omgeving en rij je t in 3,5 uur

Anyway dat is aan ieder voor zich

Greetz

Zebra *

• Gert

nationwide is al een poosje failliet.

website voor mango is flymango.com (lowcost dochter van SAA)