Tips voor accommodatie in of bij Potchefstroom

• Yvonne

Wij zijn op zoek naar accomodatie in, of in de buurt van Potchefstroom eind september.

We komen van Mokala NP (zuidelijk van Kimberley) en Potchefstroom lijkt ons een mooi plaatsje om te overnachten voor we verder gaan naar Kruger NP (Lower Sabie).

Er is een groot aanbod, ben benieuwd of iemand een leuke tip heeft?

Groeten Yvonne

• Cristien

Ik zou het lekker overslaan. Wij vonden het niks.

Ga naar Bloemhof wat verder op.

• Yvonne

Hoi Cristien,

Bedankt voor je tip. Bloemhof is nog iets te dicht bij Kimberley. We willen de volgende dag vanuit bv Potchefstroom in 1 dag doorrijden naar Lower Sabie in Kruger NP, omdat we daar accommodatie hebben gereserveerd. De afstand Bloemhof - Lower Sabie is dan net iets te ver.

We kiezen eigenlijk voor Potchefstroom omdat we anders al in Johannesburg uitkomen en we het niet handig vinden om daar 's-avonds nog op zoek te gaan naar accommodatie.

Groeten Yvonne

• Reisgraag

Yvonne,

Kijk op http://www.potchefstroom.co.za/accommodation/accomodation.html

en je hebt volop keuze.

Succes er mee

Piet

• Tiny

Hallo Yvonne,

Ik heb ruim 2 jaar in Potch gewoond en het is best een leuk plaatsje. Denk dat het het leukste is om een beetje in de buurt van de universiteit en de bult te gaan zitten, daar zijn de restaurantjes etecetera. Een oud-collega van mij runt daar een guesthouse, maar ik kan nu even niet op de naam komen. Is volgens mij wel in een wat duurdere prijsklasse (Mbeki heeft daar ook al eens overnacht). Kan het eventueel navragen. Andere guesthouses ken ik niet echt, maar accommodatie is over het algemeen prima in Zuid-Afrika.

Tiny