wildcard, simkaart, Scarborough, (update huurauto)

• Sander

Ik heb nog drie vraagjes vóór vertrek begin volgende maand. Ik hoop dat jullie de moeite nog willen nemen hier een reactie op te geven. Bedankt alvast!

1) Is de wildcard ook bij de ingang van Cape of Good Hope te halen of misschien zelfs al op het vliegveld van Kaapstad?

2) Is een simkaart bij ieder willekeurige supermarkt aan te schaffen of moet je daarvoor perse in Kaapstad zijn?

3) Heeft iemand een tip voor wat betreft onderdak in Scarborough?

Autohuur

Voor de liefhebbers: ik heb zelf na jullie welkome input van een aantal dagen geleden de huurauto via de nieuwsbrief (email) van Cheaptickets met een korting van 15% bij Holidaycars gereserveerd. Voor ruim EUR 1100.- hebben we nu 25 dagen een Nissan X-trail zonder enig risico (NoRisk garantie). Een aanrader volgens mij.

Groet,

Sander

• Ruud

Ha Sander

volgens mij is de wildcard bij ieder park dat er aan meedoet te koop. Op de luchthaven zeker niet. En die auto,….da's niet duur .Wij hebben ook een paar keer via Holidaycars gehuurd en nooit problemen gehad.

Over de simkaart kan ik je niets vertellen.

Goeie reis!!

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Henk en Petra

Dag Sander.

De wildcard kun je inderdaad bij elk aangesloten park kopen bij de receptie. Wij heben vorig jaar ook gebruik gemaakt van de wildcard en zullen dat ook bij een volgende vakantie weer doen. Daarbij hebben wij de fout gemaakt om de wildcard reeds in Nederland aan te schaffen. Dat doen we niet weer. Kopen dus bij een wildpark.

Geniet van je vakantie.

Henk.

• ans v

Net in de nieuwsbrief gelezen, dat de wildcard NIET meer te koop is …anywhere within the Cape of Good Hope section of the Table Mountain National Park

The nearest office is the TMNP office in the Westlake Buiseness Park….

ans v

• loes

simkaart kan je op heel veel plaatsen kopen, zelfs al op het vliegveld. heet starter pack (ik betaalde laatst R2) en dan air-time (beltegoed) was geloof ik minimaal R65

• Gijs

Hoi,

Als de sim-kaart op het vliegveld inderdaad zo goedkoop is (R2 + R65 beltegoed), dan kun je hem op het vliegveld kopen.

Vorig jaar hebben we een sim-kaartje van Vodaphone in een klein stadje gekocht bij een belwinkeltje waar alleen maar zwarten binnen stonden.

R5 voor het kaartje met R29 beltegoed. SMS was R8 per stuk. Bellen weet ik niet meer, maar was ook niet zo duur.

Vorig jaar waren ze op het vliegveld volgens mij veel duurder…

Groet,

Gijs

• loes

gijs, ik heb het zelf bij clicks gekocht afgelopen feb. ook vodacom. air time was R55 en dat is zover ik weet het minimum. maar al zou het starterpack R10 op het vliegveld kosten- dat is nog geen 1 euro omgerekend sander, er zijn overigens 4 aanbieders - dus als je bordjes ziet van vodacom, telkom, cell c en MTN dan weet je dat je daar terecht kan

gts