Accomodatie Stellenbosch en omgeving

• Tamara

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke accomodatie in Stellenbosch of omgeving. Ik heb Knorhoek en Allegria al gevonden. Zijn er nog meer tips van soortgelijke accomodaties? Of wellicht nog andere guesthouses?

Bedankt voor jullie reacties!

Tamara

• Remco

Hoi Tamara.

Leuk dat je Knorhoek gevonden hebt, wij zijn er geweest in 2005. Ik vind het persoonlijk een echt aanrader. De ligging is geweldig en ik heb zelden in zo'n lekker bed geslapen als in de kamer in Knorhoek. Personeel is erg aardig en de wijnen zijn erg goed (20 cent per glas.) We hebben er twee dozen wijn gekocht toen we vertrokken en maakten ons nog druk hoe we wat door de douane gingen krijgen. Probleem was twee weken later opgelost, de wijn was op ;-)

Groetjes Remco.

www.zuidafrikaforum.nl

• Remco

Hier twee foto's van Knorhoek. De eerste is van het hoofdgebouw, de tweede is een foto van het gastenverblijf, erg gezellig!

• Remco

Hmmmm niet helemaal goed, nog een keer de eerste ;-)

• Remco

Ach, vier reakties moet kunnen, het is woensdag!

Hier het stukje uit ons reisverslag :

"Om 17:00 uur arriveren we bij Knorhoek (de plek waar leeuwen knorren) en krijgen een wijntje aangeboden. Remco besteld een droge witte en ik ga deze keer voor een rood wijntje. Ze zijn hier niet bepaald zuinig met het vullen van de glazen!

Het is hier ook helemaal geweldig, een prachtige locatie, mooie kamers en er lopen gezellig wat honden en katten rond.

’s-Avonds gaan we naar het gezellige centrum van Stellenbosch, waar we eten bij het Wijnhuis. Een heel gezellig restaurant, met een overheerlijke menu kaart en een gigantische wijnkaart. Na het eten drinken we op ons terrasje nog een wijntje (we zitten tenslotte in Stellenbosch) en vallen vervolgens heerlijk in slaap."

• Tamara

Jaa, klinkt helemaal geweldig! En het ziet er inderdaad super uit! Ik wil het alleen nog niet vastleggen, omdat ik nog niet precies weet wanneer we daar zijn. Mocht het vol zitten, dan wil ik wat leuke alternatieven hebben…

Bedankt voor je toelichting!

Tamara

• mark

Zelf in Somerset west geboekt

http://www.shepherdsland.co.za/

Helemaal Top

• Caro

Heeeeeee wat een leuke foto's!!! Ben daar in 2007 geweest met mijn vriend en we hebben het erg naar onze zin gehad. Leuk om de foto's te zien en weer even aan Stellenbosch terug te denken!

Tamara, succes met zoeken, Knorhoek is een aanrader.