paul schreef:
>
> Hear! Hear!..
>
> duidelijk zo?? Mario?
Wat moet duidelijk zijn ? Remco die zich scheldend uitlaat ? of die net zoals Bob het P B volstrooit met foto,s uit verveling ?
Ik ben hier niet bekend op het forum en kom hier om leuke info te zoeken over Zuid Afrika, maar ik zit hier nu een uurtje allerlei info te zoeken en het meeste wat ik tegen kom is een hoop gekibbel en geruzie onder mensen die hier waarschijnlijk heel vaak komen en alleen elkaar maar af lopen kraken.
Wat is er trouwens mis met het plaatsen van foto's?
Mogen er op dit forum geen foto's gepost worden? Dat zou ik jammer vinden, want met foto's kunnen mensen soms beter laten zien wat ze bedoelen.
Nog iemand een tip voor een forum waar ik gewoon info kan krijgen en foto's kan bekijken van enthousiaste mensen die hun ervaringen willen delen in plaats van elkaar continu in de haren te zitten?
Dit forum ben ik namelijk na een uurtje al weer helemaal zat!!!
Hoi Caro,
natuurlijk mogen er foto´s worden geplaatst, graag zelfs!
Waar ik zelf wat moeite mee had is een (slechte kwaliteit) foto van een voorpagina van een krant (Die Burger) waarin dan een artikel stond. Verder geen commentaar, toellichting of opmerking.
Jammer dat je het forum na een uurtje al zat bent maar dat mag natuurlijk. Ik heb dit forum al een jaar of 8 en ik vind het nog elke dag leuk :-)
Groet
JW
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?