webmeester

• bob

J.W

Is het nodig om mijn foto's er af halen daar steek toch geen kwaad in.

• WEBMASTER

Hoi Bob,

Een aantal niet al te duidelijk foto´s van de voorpagina van Die Burger lijken mij niet direct waarde toevoegen aan het forum. Buiten het feit dat iedereen die artikelen gewoon zelf kan lezen op het internet heb ik ook geen mening/toelichting/reden etc bij die foto´s gezien en zoals ik al eens eerder aangaf is het niet echt zinnig om dat soort posts zonder enige context te plaatsen. Er steekt zeker geen kwaad in maar het voegt ook niet direct iets toe.

Iemand een andere mening toegedaan?

groet

JW

• Gert

onschuldige post lijkt me… waar toch enkele reacties op kwamen

toevoegen doet het niets, maar als het alleen om toevoegen gaat kunnen 90 % van de vragen hier gesteld ook weg en kan men de zoekfunctie gebruiken, net als ellenlange epistels (of links naar epistels) over hoe goed/slecht het wel niet is in ZA.

de post boeide, maar stoorde mij ook niet

meer meningen?

gr van de kust

• Gert

heb ik het eigenlijk wel over de zelfde post?? :/

over niets toevoegen gesproken.. :)

• Remco

Denk het niet, want op de post van bob kwam volgens mij geen reaktie.

Ondanks dat ik niet gereageerd heb vond ik het overigens wel leuk om te lezen dat Mandela op de 5 rand munt gaat prijken in het kader van z'n 90e verjaardag, dus wat mij betreft had de post wel degelijk toegevoegde waarde. Bob kiest ervoor om een scan te maken van de voorpagina van een krant, daar is niets mis mee. Ik vraag me af of de post ook verwijderd was als het een link was geweest naar hetzelfde artikel.

Groetjes Remco.

• Remco

WEBMASTER schreef:

>

> Hoi Bob,

>

> Een aantal niet al te duidelijk foto´s van de voorpagina van

> Die Burger lijken mij niet direct waarde toevoegen aan het

> forum. Buiten het feit dat iedereen die artikelen gewoon zelf

> kan lezen op het internet heb ik ook geen

> mening/toelichting/reden etc bij die foto´s gezien en zoals

> ik al eens eerder aangaf is het niet echt zinnig om dat soort

> posts zonder enige context te plaatsen

. Er steekt zeker geen

> kwaad in maar het voegt ook niet direct iets toe.

>

> Iemand een andere mening toegedaan?

>

> groet

> JW

Kijk, dan kan een niet nader te noemen persoon op wiens posts we toch niet mogen reageren z'n account ook wel in de koelkast zetten ;-)

• Corné.

Mee eens Gert. Probleem is natuurlijk ook de indeling van de prikborden van de startpagina's.

Alle berichtjes komen in een lijst te staan. Graag zou ik nog eens zien dat er diverse hoofdstukjes komen:

Algemeen

Reizen

Politiek

Foto's

etc.

Zoals op http://www.zuidafrikaforum.nl/

Groet,

Corné.

www.amukela.com

• Maria

Een foto plaatsten zonder eigen tekst is nutteloos, hetzelfde gaat op voor fot,s van een over gewaardeerde stad Stellenbosch, de verveling sloeg toe ?.

• Remco

Maria, dit is de laatste keer dat ik op je reageer.

Wat ben jij een verschrikkelijke zeikerd! Ik heb zelden online zo'n figuur als jou meegemaakt. De foto's van Knorhoek staan in een topic over Knorhoek om aan te geven hoe het er daar uitziet. Jij beticht mij van verveling? Ik kan me niet herinneren wanneer een post van jou voor het laatst zinvol is geweest, je loopt alleen maar af te geven op anderen en de zeikerd uit te hangen. Wie heeft het nu over verveling? Zullen we afspreken dat ik niet meer op jou reageer en jij niet meer op mij?

Remco.

• paul

Hear! Hear!..

duidelijk zo?? Mario?