Hallo,
Is het nodig om voor de Mkuze campsite alvast te boeken voor september of kan ik gewoon op de bonnefooi aankomen?
Het lijkt mij geen park wat veel bezocht word.
Groetjes Nathalie
Natalie,
wij zijn er twee keer geweest. Een keer in oktober 2006, toen was het echter zo droog dat het hele park eigenlijk dicht was…. de tweede keer was j.l. januari. Toen was alleen de campsite dicht wegens gebrek aan water, dus hebben we toen een tent gehuurd in het tented camp, vlakbij het hoofdgebouw, zo'n 10 km het park in. Dat was erg mooi, veel bokkies in de buurt van de tent. Groot wild hebben we weinig gezien. Bij dat tented camp is ook een prachtig zwenbad, en daar hebben we behoorlijk gebruik van gemaakt.
Het is erg mooi, heel erg heet!!! 40 graden is normaal. Wij vonden het beide keren erg rustig, dus ik verwacht niet dat je hoeft te reserveren. Houd er rekening mee, dat de campsite dicht is wegens gebrek aan water.
Veel plezier vast, Rik
We zijn er een maandje geleden een dag geweest. Camping was erg rustig en dat zal in september ook wel zo zijn dus boeken is denk ik niet nodig. Anders is er nog een camping aan de N2 vlak bij Mkuze. Het meer in Mkuze is erg mooi. Veel hippo's, krokodillen en pelikanen. Mooie picknickplaatsen aan het water. De temperatuur zal in september nog wel meevallen.
Groeten uit Hluhluwe.
Pim
www.bushbabylodge.co.za
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?