zimbabwe ( again)

• linda neefjes

ik ga binnenkort op reis naar zuidelijk afrika. nu is er in zimbabwe natuurlijk nogal wat aan de hand.

Het minbuza geeft al een negatief reisadvies maar het calamiteitenfonds nog niet. Mijn reisorganisatie houdt die van het calamiteitenfonds aan.

Ik ben daar persoonlijk niet zo blij mee omdat ik het niet zo veilig vind in zimbabwe.

Kan wel wat advies gebruiken ( ik reis op 19 juli)

groetjes linda

• toon

Hoi Linda.

Een broer van mijn is ook net terug uit Zuid Afrika,die hadden ook een programma in Zimbawe in het program maar is ook uitgesteld wegens veiligheid.

Er zal niemand onnodig risico nemen om een reis naar Zimbawe te maken.

Maar ik wens je een prettige reis toe,wij zijn net van een maand terug het was weer prachtig geniet er maar van .

Groeten Toon

• bob

www.somersetwest-rsa.nl

• Erik

Hoi Linda,

Waar zou je reis in Zimbabwe naar toe gaan dan? Als het alleen Victoria Falls is, dan is het zeker geen probleem daar naar toe te gaan. VicFalls is gewoon veilig.

• linda neefjes

nee we gaan ook naar Tshitshipe ( als je dat zo schrijft) en naar Matobe National Park vlakbij Bulawayo.

Maar reisorganisatie zegt dat het nog wel kan nu, en anders hoor ik het binnen een week of twee

• Erik

In dat geval zou ik er toch maar rekening mee houden dat je trip naar Bulawayo en Matopos gecanceld gaat worden, maar wie weet is de situatie op het moment dat je er bent wel weer enigszins verbeterd voor toeristen.

Zou wel jammer zijn, want Matopos is echt fantastisch mooi.