Hallo allemaal!
Eindelijk de tijd genomen om de website over onze rondreis in Zuid-Afrika in maart en april van dit jaar online te zetten. De link is :
www.afrikareisverslagen.com
Veel leesplezier!
Groeten Remco.
www.zuidafrikaforum.nl
Hoi,
Prachtige site!
Veel informatie vanaf te halen en de foto's zijn helemaal geweldig!
Nog ruim een week en dan vertrek ik ook, joepie!
Ook ik ga weer een paar dagen op bezoek bij Amukela….
Remco, gaat daar veel tijd in zitten om zo'n site te maken en moet je daar ook echt de nodige kennis van hebben?
Groet, Mo
Hoi Mo!
Ik werk nog steeds met het oeroude Frontpage om de sites in elkaar te zetten. Het bouwen van een website kost me een dag, dus valt mee. Er gaat meer tijd zitten in het schrijven van het verslag, maar dat doet mijn vrouw Marianne gelukkig.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan maar op info@zuidafrikaforum.nl
Groetjes Remco.
www.zuidafrikaforum.nl
Remco en Marianne,
Geweldig mooie professionele site. En dan ook vooral de foto's. Een natuurfotograaf doet het niet beter. Zat dit jaar te denken aan een safari in Kenia na 6 x Z.Afrika te hebben bezocht.
Maar nu ik het reisprogamma met de lodges heb bekeken, begin ik toch ernstig te twijfelen en toch maar weer voor Z-Afrika te kiezen.
Nogmaals de complimenten.
Fred
hallo,
net als de andere mensen wil ik ook graag een groot compliment maken over jullie site. wij gaan voor het eerst naar zuid africa en kan haast niet meer wachten( moet wel want we vertrekken 13-07 pas). wij hebben een iets andere route, maar we hadden die van jullie zo over kunnen nemen.
heb je nog wat tips of iets dergelijks voor ons. heb van de vrouw van de ggd gehoord dat er ook veel kleine parken zijn die mooier zijn dan bv kruger. dat heeft de naam. onze route is van johannesburg naar sabie, 3 dagen kruger, richting st.lucia. durban en dan drakensberg, vlucht naat port elisabeth, oudshoorn, hermanus en kaapstad. op sommige plekken blijven we meerdere nachten.
met vr gr johan en margriet
John en Margriet,
Ja, er zijn kleinere en heel veel mooiere parken.
Deze bijvoorbeeld. n'Kaya Game Lodge. In 2 dagen The Big Five gezien. `s morgens 4 uur met de landrover en `s middags-`s avonds 4 uur.
Nog nooit zoiets moois gezien. Je mag er niet zelf rijden Je gaat met een ranger en een verkenner. max 7-8 pers in de jeep.
Veel plezier,
Wim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?