Airport-Hotel

• Jacqueline

In december verblijven wij enige dagen in Kaapstad in het VictoriaJunction Hotel.

Wat is de beste/veiligste manier om van het vliegveld naar het hotel te komen? Is het handig om een taxi te bestellen, kunnen we in de 1e de beste taxi stappen of zijn er vliegveldservices vanaf de luchthaven (naar mijn weten niet van het hotel uit geregelde service)?

Alvast bedankt.

• toon

Hoi Jacqeline

Hoi Jacqline wij zijn vorige week naaar een maand Zuid Afrika weer thuis, als je een vertrouwd adres wilt hebben kun je van mijn wel een adres krijgen .

Wij laten hem altijd weten als wij gaan en breng hij ons naar het hotel ,omdat wij ook in de avond aankomen en de andere dag laten wij de huur auto bij het hotel afleveren.

Groetjes Toon

• loes

jacqueline - ik zie dat het een hotel van de protea groep is en weet haast zeker dat ze je gewoon bij het vliegveld zullen afhalen als je dat vraagt. stuur ze een mailtje, want ze hebben graag tevreden klanten en weet je in ieder geval zeker dat ze niet een rondje met je gaan rijden na een lange vlucht.

vr gr

• Jacky

Beiden bedankt!

Ik zal eerst contact opnemen met het Hotel en mochten zij geen service aanbieden neem ik contact op met jou, Toon.

• toon

Hoi Jacky

Als mijn je E-mail geef dan stuur ik je wel zijn naam met telefoonnummer, dan kun je nog zelf zien wat je wilt.

In ieder geval sucses met de voorbereidingen,jacky misschien nog een tip de rand is nu laag ,misschien wat inkopen ??

Ik hou altijd de koers in de gaten als wij gaan,en als hij dan laag is koop ik een parij in .

Groeten Toon

• Jacky

Hallo Toon

Bedankt voor je tip over het wisselen van Randen.

Je mag idd alvast de gegevens van jou ‘taxi’ contact wel mailen.

Moet ik diegene van tevoren bellen om te vragen of hij op dat tijdstip kan?

En met de voorbereidingen gaat het goed hoor! Bijna alles is rond. Echt superveel zin om naar het mooie ZuidAfrika te gaan, dat mijn hart al jaren geleden gestolen heeft… ;-)