Kabelbaan Tafelberg

• Bart

Helaas,

Zojuist een brief van onze reisorganisatie gehad, waarin staat dat tijdens ons verblijf in Kaapstad eind juli, de kabelbaan naar de Tafelberg niet gebruikt kan worden wegens onderhoud. Jammer, is toch eigenlijk wel een hoogtepunt lijkt me!

Ze bieden een alternatief aan (wel netjes) naar Signal Hill. Heb eens gegoogled, lees dat ook op Signal Hill mooi over (een deel van) Kaapstad gekeken kan worden.

We wachten af, en ik ben benieuw…..!!!

• loes

ja, dat is ook al heel mooi, maar vanaf de tafelberg kijk je op signal hill neer. mogelijk rijden jullie ook even naar het onderste kabelbaan station vanwaar je helemaal over de binnenstad heen kan kijken. bij elkaar heb je dan ook weer een redelijk beeld van wat je van nog hoger af zou kunnen zien. het is erg leuk om te zien hoe plat het op de tafelberg is en de enorme stilte bij dit grootse uitzicht is indrukwekkend. jammer, maar je zult alles vanaf een lager niveau ook goed kunnen bekijken.

geniet dit!!

• Reisgraag

Cableway Closed For Annual Maintenance

The Cableway is closed for annual maintenance from 14 July to 3 August and will reopen for business on 4 August 2008 if weather permits.

http://www.tablemountain.net/main/index.asp

• Jeroen

Bart,

is inderdaad wel jammer, maar….

wij stonden gistermiddag bij het gronstation van de kabelbaan en konden vanaf de rand va de parkeerplaats nog ongeveer 10 meter kijken. De hele Tafelberg en verdere omgeving volledig in de bewolking, en de dag ervoor veel wind. Dus ook toen draaide de kabelbaan niet (helaas…..) Je bent erg afhankelijk van de weersomstandigheden.

Verder een heerlijke vakantie gehad in ZA (behalve de regen laatste 3 dagen :-(.

Veel plezier!

Jeroen

• bob

jeroen

Dat noemen de zuid afrikanen een deken op de tafelberg

• Remco

Tafelkleed ;-)

• Jacqueline

Er is toch ook een wandelroute naar boven??

• jaroen

Maar niet iedereen kan dat op brengen

• Annemieke

Ennn, helaas worden vaak de wandelaars overvallen, dus lopend naar boven…?

Jammer niet?

groetjes uit Kyalami

Annemieke

• jaroen

Annemiek

Dat wou ik niet schrijven wat jij hebt geschreven