hotels of lodges reseveren

• Rob

Hallo ,

Iedereen weer bedankt voor de reactie's op onze vorige vragen .

Hebben alweer een vraag .

Na de dagen krugerpark wat we al hebben gereseveerd gaan we per auto verder.

Omdat we alles zelf boeken vroegen wij ons af of we alle hotels al thuis moeten boeken .Auto en vluchten hebben we al gedaan .

We gaan in september .

We weten niet of het voorkomt dat alles vol is geboekt en je geen kamer meer kan huren .Of dat er alleen superdure te krijgen zijn ?Voordeel van daar boeken lijkt mij dat je dan altijd een dag langer of korter ergens dan zijn .Als het al vasligt moet je er zijn .Maar weet niet of het gaat en beter toch kan vast leggen de kamers.Weer bedankt groeten Rob en Adriana.

• Corné.

Hoi Rob,

September is geen vakantieperiode voor de locals hier, en ook nog niet echt druk dus in principe is het niet nodig.

We zou je bijv. de 1e en laatste overnachtingen kunnen vastleggen, dat geeft wat meer zekerheid.

Veel plezier met je voorbereidingen!

Groetjes uit de bush,

Corné.

www.amukela.com

• Mo

Je moet inderdaad even afwegen wat je het meest prettig vind.

Als ik met meerdere personen reis vind ik het zelf prettig om accomodatie vast te leggen zodat je niet een discussie krijgt als iemand een leuk adresje weet en een ander dat toch niet zo gaaf vind…zodat je weer gaat verder rijden totdat je iets vind naar ieders goedkeuring. En zo kun je soms ook wat langer aan het zoeken zijn en dat is ook jammer van je tijd.

Maar als je inderdaad alles vast legt dan is er geen mogelijkheid om ergens langer te blijven….

Misschien gewoon een goed idee om een lijst te maken met adresjes langs de route die je wilt rijden (met een aantal reserves) en dan gewoon gaan…

Succes!

Groet Mo