campings zoeken

• Thijs

Goedendag,

Over een paar weken ga ik samen met mijn vriendin naar Zuid-Afrika en Namibie. We hebben een 4x4 met daktent en willen eigenlijk alle nachten kamperen! Ik had bedacht om met een campinggids beide landen door te trekken. We blijven namelijk het lieftst flexibel en weten dus niet exact waar we overnachten. Op dit prikbord heb ik een hoop gevonden over internetsites, maar het lijkt me niet ideaal om alle campings uit te printen.

Zijn er mensen met ervaring? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die op deze manier wil reizen.

Alvast veel dank!

Groet, Thijs

• Rik

Thijs,

als je ongeveer een idee hebt van de route, kijk dan welke cmapings erbij passen. Dat heb ik ook gedaan, drie keer nu, en de leukste campings op die route via knip en plakwerk van internet afgehaald en gebundeld in een doc. Ging prima, want practisch elke camping geeft gegevens over route etc.

Veel plezier en succes!

Rik

• jeanette*

hoi thijs,

ook wij hebben het op de manier zoals rik gedaan. Eerst route bepaald. Toen googelen op campings en een lijst maken. Als je dus een lijst hebt van alle campings langs je route dan kan je zelf bepalen hoe ver je komt en dan een camping opzoeken. Is het niks rijdt je door naar de volgende. Wij hebben ook gekampeerd en op onze site staat een lijst van bezochte campings maar ook wat je aantreft en of het bv een aanrader is. Bij 2006 staat er ook een lijst over de uitstapjes die je van af die camping kunt maken.

Eerste advies voor een camping: neem een gootsteenstop mee. Negen van de tien keer is di weg en altijd handig als je dan zelf een mee hebt (met ketje ivm heet afwaswater hahaha :D)

mvg

jeanette

www.reismetmemee.nl

• An van Leeuwen

Je kan in alle Nationale Parken kamperen. Ze hebben allemaal camping gelegenheid.

• Pim

De gids van http://www.sa.caravanparks.com/ is online te bestellen.

Pim

• Ton M

Als je me je emailadres stuurt krijg je een lijst van me met tientallen campings die ik heb verzameld van allerlei reizigers incl. hun commentaren, waypoints, prijzen.

Ton M.

• Thijs

iedereen bedankt!

• mirjam

Ton,

Wil je mij die lijst ook mailen??

Wat is je adres??

Groeten Mirjam