gaspatronen voor branders

• Mark Thys Magielse Greta

Dag allemaal,kan er me iemand vertellen of er zich aan de ingang van het Krugerpark een post bevindt waar we proviand etc.kunnen inslaan???Zijn er gaspatronen te vinden buiten de doorprikpatronen?Zoeken type cole dome 250(draaisysteem) of cv270(kliksysteem).Of moet ik me een multifuelbrander aan schaffen?(gebruik hem misschien alleen tijdens de reis)Of kunnen we het daar huren?Hier of ginder kopen?

• Marco (Outback Africa)

cv270 type is te koop in Zuid-Afrika, als je op internet zoekt kun je ze vinden, http://www.duesouth.co.za/product.asp?id=1485

Cape Union heeft ze denk ik ook en redelijke kans dat je iets kunt kopen in het grootste rest camp, Skukuza.

Maar de meeste mensen daar gebruiken de grotere Cadac spullen en de aansluiting in ZA is niet universeel met Camping GaZ of de NL Cadac spullen.

Suc6 Marco

• jeanette*

hoi,

Elk kamp heeft zijn eigen kampwinkel en proviand zat. Op sommige route's door het park kom je zelf een restaurantje tegen.

Zelf hebben wij 2 benzinebranders. Voordeel: goed heet en eten snel klaar, benzine los in flesjes te koop. Nadeel: aanschaf is duur. Wij hebben ze gekocht van een betrouwbaar bedrijf die ze via internet aanbied, zit in Zwolle. Daar waren ze het voordeligst. Qvist.nl

mvg

jeanette

www.reismetmemee.nl

• An van Leeuwen

Ga je echt koken op gas in het Kruger park? Ga je dat meeslepen uit Nederland?. In ieder restcamp in het Krugerpark is een communual kitchen waar je zo kan koken op electrische twee pitters. Verder heeft ieder huisje , hutje, rondavel of tent die je er huurt een buiten keuken met alles er op en er aan. Er zijn in ieder restcamp kampwinkels waar je bijna alles kunt kopen. Duurder dan buiten het Kruger dus handiger om even een laatste stop bij een Super Spar of Pick & Pay te maken buiten het Kruger ,en een voorraad in te kopen.

er zijn prima restaurants die ook take aways verkopen in het Kruger.

Mark Thys Magielse Greta schreef:

>

> Dag allemaal,kan er me iemand vertellen of er zich aan de

> ingang van het Krugerpark een post bevindt waar we proviand

> etc.kunnen inslaan???Zijn er gaspatronen te vinden buiten de

> doorprikpatronen?Zoeken type cole dome 250(draaisysteem) of

> cv270(kliksysteem).Of moet ik me een multifuelbrander aan

> schaffen?(gebruik hem misschien alleen tijdens de reis)Of

> kunnen we het daar huren?Hier of ginder kopen?