Kgalagadi accomodatie

• Firmijn

Hoi,

Ik ben nu in Upington en zoek een fijne accomodatie van waaruit ik het Kgalagadi park goed kan bezoeken. Wel graag met mogelijkheid om te dineren. Een farmhouse zou dus kunnen, maar ook een B&B. Wie o wie kan me de gouden tip leveren? Budget is geen probleem,zolang prijs kwaliteit maar goed is.

Hoorr graag van iemand!

• Marco (Outback Africa)

Is het geen optie voor je om in het park zelf te verblijven?

• Firmijn

dat kan ook,maar ik wil geen self catering. Derhalve moetik eigenlijk in Tweerivieren gaan zitten, terwijl ik iet kleinschaligs vaak leuker vind.

• Marco (Outback Africa)

Twee Rivieren heeft wel een restaurant (ontbij/diner), het is misschien wat groter maar je zit dan in het park. Dat maakt dat je vroeger op pad kunt gaan / game drives kan maken. Ik neem tenminste aan dat je een auto hebt?

Alternatief als geld geen gebrek is misschien deze lodge: !Xaus Lodge

http://www.xauslodge.co.za/lodge.html

!Xaus Lodge, 4x4 Trails, Hiking Trails

tel +27 21 701 7860

email info@xauslodge.co.za

Ik ken het verder niet zelf maar het ziet er goed uit :-)

Suc6, het is een mooi park en goede kans cheetah en leeuwen te zien.

• mtb

kijk eens op:

www.wheretostay.co.za

www.wheretoholiday.co.za

• Sjaak

hallo,

Xaus lodge kan ik je van harte aanbevelen. Wij hebben daar in september 2 nachten geslapen. Vanuit Tweerivieren werden we door Xaus lodge opgehaald, vandaar uit ook weer enkele excursies gedaan, heerlijk gegeten en nieuwe lodges, wat wil je nog meer! Kortom een aanrader!

Groeten Sjaak.Marco (Outback Africa) schreef:

• Firmijn

uitindelijk hebben we 1 ncht in 2rivieren gezeten, wat goed beviel en daarna in het Molopo hotel, ca 50 km buiten het park. Dit laatste is erg goed bevallen, m.n. omdat de Springboks moesten spelen en er een hoop mensen het rugby bij Molopo kwamen kijken.

Anyhow: dank voor jullie reaxies