personen zoeken

  • Jan

    Ik zoek Gerrit  en Annemarie du Plessis, Lizzie Redelinghuis en Verina  Scholts in Zuid-Afrika. Indien jij ze kent laat mij a.u.b. weten via janboel999@gmail.com 

    Met vriendelijke groet,

    J.Boelens

  • kaggakamma

    Ik heb ook wel eens iemand gezocht en dat was via mieliestronk.co.za/soekmense maar ik geloof niet dat dat nog bestaat… Misschien oproepje via RSG radio (internet Radio Sonder Grense)

    succes!

  • RON

    Geachte Heer/Mevrouw

    Misschien dat U mij kan helpen? Ik ben lid van een zeemansforum van de rederij KNSM.

    Hier schrijven oud-zeelui met elkaar en plaatsen we foto,s en verhalen van weleer.

    Een lid van ons forum is sinds mei vorig jaar niet meer te traceren en denken

    wij dat hij waarschijnlijk is overleden maar kunnen nergens iets vinden op internet.

    Aangezien deze man zeer actief was op ons forum en geliefd was,zijn wij allemaal wel bezorgd maar

    weten niet hoe te handelen om er achter te komen of deze man daadwerkelijk is overleden

    of dat er iets anders aan de hand is.

    Misschien kunt U ons helpen?

    De persoon die wij zoeken is Jacob Jan Baas geboren te Hoorn op 24-12-1944 en is al sinds 1970 in Zuid-Afrika. Heeft het laatst op sleepboten gewerkt 9terwijl hij al pensioen had) bij transnet port authority cape town.

    Zijn adres en telefoonnummer: 17 Jwtheronstr Welgelegen 0215581371

    Ik hoop dat U iets voor ons kunt betekenen,en zo niet bedank ik U voor de inbeslag genomen tijd.

    Vriendelijke groet Ron Swaab te Amsterdam.

  • loes

    inderdaad even bellen Ron.    0027215581371.   dat zal het snelste resultaat geven.     gewoon in t nederlands uitleggen hoe en wat, dat verstaan ze prima.     maar helaas weten de mensen  in za over t algemeen weinig van elkaar en mensen verhuizen er zonder dat ze dat ergens melden,zoals wij dat hier gewend zijn.     maar het is een rustige woonwijk en het kan zo zijn dat de nieuwe bewoners (als dat zo is) wel iets vernomen hebben over jullie oud-collega.    maar ja, dan moet het tel  nr nog wel in gebruik zijn.

    ik heb even het adres opgezocht en vindt het in een wijk vlakbij monte vista.     ik ben net een paar weken terug uit kaapstad en ben daar diverse malen vlakbij op bezoek geweest.     jammer, anders had ik daar wel even aangebeld.

    laat weten of je per tel iets wijzer geworden bent en kan ik misschien wat andere aanknopingspunten aandragen.

    met vr gr

    loes

  • Jan

    Annemieke

    Oei, zoeken is moeilijk, maar ja wie weet…..

    Da

    Ik ben per toeval op een achternicht gestuid, hierin ZA, maar dan via Facebook. geen idee of jullie het ook algeprobeerd hebben dus via FB.

     Baje dankie vir jou reaksie, Annemieke !