personen zoeken

  • heleen vissers

    Hallo,

    Kent er iemand in zuid Afrika iemand met de naam van der meet of iets daarvan afgeleid.

    Graag zou ik met mensen die zo heten in contact komen.

    Alvast bedankt.

  • Tino

    ik ken een Sonja Van Der Merve als dit je kan helpen

  • heleen vissers

    Het lijkt een heel klein beetje op meet, het kan natuurlijk in de loop van de jaren verbasterd zijn

    Misschien wil je vragen aan haar of haar voorouders rond 1900 van Nederland kwamen.

    Mijn overgrootvader schijnt naar zuid afrika te zijn gegaan toen.

    Alvast bedankt

  • Cristien

    Wel van der Meer.

    http://phonebook.yellowpages.co.za/search.jsp?query=van+der+meer&location=&searchCategory=&submitBt=Find&search=1

  • heleen vissers

    Hoi, dat is de moeilijkheid, via het telefoonboek zou ik mensen moeten bellen of ze misschien vroeger van der meet heette.

    Ik denk dat ik het van mond tot mond moet hebben, van iemand die wat weet van de naam en voorouders ook nog.

    Waarschijnlijk is het zoeken naar de bekende naald in de hooiberg.

    Bedankt in ieder geval. Heleen

  • Cristien

    Van de Meet komt in het telefoonboek niet voor en van der Merwe is geen doen, daarvan zijn er honderden.

  • heleen vissers

    Ja, vanuit nedeland had ik ook al in het telefoonboek gekeken.

    En op zo'n bladzij met ICQ adressen, het is waarschijnlijk niet mogelijk.

    Omdat die weet dat vroeger de naam van der meet voorkwam zou dit moeten lezen.

    Het was het proberen waard.

    Allemaa; bedankt Heleen

  • jans de Kleine

    Hallo Theo.

    Ik ben op zoek naar Theo Dougles Steeman, wonend in de buurt van Hamburg.

    Wanneer je dit bericht leest, mail dan even terug.

    Groet'n van Eggo en Jans oet Grunn.

  • peter kindts

    ik probeer hellen irene ferreira te zoeken woonachtig in ladysmith 1969 1972

  • Gilbert.C

    hello,

    Kent er iemand in Zuid Africa een Mevr Cousement Chantal , is Belgische en aldaar geimmigreerd ik denk tussen 1975- 1980 , mogelijk was het Pretoria of Bloemfontijn

    Toevallig deze site gevonden, ik weet dat de kans om haar via hier te vinden klein is maar ik probeer maar eens

    Dank bij voorbaat