Rand gaat vallen volgende week [Read only]

  • Aryan

    Zoals aangegeven gaat er weer een dikke risk-selloff komen volgende week.

    Dit gaat invloed hebben op vanalles waarvan de Rand er 1 is. Ik denk dat er nu uit de band gesprongen wordt naar 13.

    Bronnen: http://www.dailyfx.com/story/topheadline/Carry_Trade_Unwinding_Follows_A_1212772025600.html

    Video markt analyse:

    http://nl.youtube.com/watch?v=DXgUzZwl348

    ____

    Noot: Ik ga geen antwoorden geven, ga geen discussies aan. Ik geef alleen af en toe tips, signalen. Botte opmerking worden terstond en zonder repliek aangemeld.

  • Remco

    Ik snap werkelijk niet dat je nog post op dit prikbord. Eerst loop je een partij te schelden, niet normaal, en nu het lef hebben om erbij te zetten dat het “read only” is? Dat jij je ego nog kwijt kan zeg!

    De groeten van Remco.

  • Ron B.

    Beste Remco,

    Aryan is wat mij betreft een gewaardeerd forum poster. Dat hij niet altijd post wat in jou straatje past is jammer voor je, maar hij draagt wel z'n steentje bij aan het in perspectief plaatsen van een aantal zaken in Zuid-Afrika. Naast alle haleluja mag er ook best eens een kritische noot doorklinken.

    Laat het aub over aan de webmaster wat wel of wat niet mag. Continue mensen afvallen als ze een bijdrage plaatsen brengt een heel negatieve sfeer op het forum, waar ook niemand bij gebaat is. SAgirl heeft door alle negatieve commentaren op haar bijdragen ook al de aftocht geblazen, erg jammer. Weggescholden door mensen die geen kritische commentaren wensen te horen of te lezen.

    Wanneer je echt vindt dat een bijdrage niet door de beugel kan, meldt het de webmaster met motivatie en hij zal zeker reageren en indien nodig over gaan tot actie.

    Groeten,

    Ron B.

  • Remco

    Beste Ron.

    Het gaat mij helemaal niet om wat wel of niet in mijn straatje past en of er een kritische noot doorklinkt, daar heb ik geen enkel probleem mee. Wat ik ronduit onbeschoft vind is eindigen met grof taalgebruik en dan vervolgens een week later posten dat mensen zijn reakties alleen nog maar mogen lezen maar er vooral niet op mogen reageren. Of vind jij “het vervloekte afgezaagte rotvolk hier” en “godvervloekte kudtverwensingen” normale woorden voor een gewaardeerd forum poster?

    Groetjes Remco.

  • Ron B.

    Beste Remco,

    Je hebt gelijk dat grof taalgebruik niet hoort. Ik kan me wel voorstellen, dat iemand die al heel lang op het forum zit en aangevallen wordt, omdat zijn of haar mening compleet wordt afgeserveerd uiteindelijk behoorlijk uit de slof schiet.

    Vandaar ook mijn algemene oproep, reageer op de inhoud en niet op de persoon.

    Prettige avond,

    Groet,

    Ron B.

  • Remco

    Bedankt voor de tip Ron, de boodschap is duidelijk ;-)

    En ik zal zoals gewenst niet meer reageren op Aryan :-)

    Jij ook een fijne avond!

    Groetjes Remco.

  • Ron B.

    We kunnen wel verder op skype! Allebei online!!

    ik heb niet gewenst dat je niet zou reageren, ik heb aangegeven de inhoud en niet de persoon.

  • Remco

    Haha nu wordt het echt chatten! Ik bedoelde ook niet dat jij dat wenste, de topicstarter wenst dat (Read only). :-)

    Groetjes!

    tot zo…..;-)

    Remco.

  • Ron B.

    Ok Remco, duidelijk. Maar, ik ga nu wel stoppen en buiten nog even van een warme voorjaarsavond genieten.

    Prettige avond en tot een volgende keer!! :-)

  • Tino

    Aryan , ik zou graag van u een grafiekje hebben met de steunpunten , en inderdaad ik geloof u , het begint zware crisis te worden in za

    en mensen , waarom moeten we ruzie maken , ik dacht dat vorige week al het een en ander uitgepraat was ,

    wees aub nie rancuneus ,

    mvg Tino