Jammer voor jullie… maar ook ik zal in februari daar rondrijden. wij beginnen onze tocht van 18 maanden in januari in Kaapstad en ons eerste park zal de Kalahari zijn.
Voor mij dus nog vele handjes maar dan hebben we ook wat.
Ton M.
Hai Joke,
We zijn al anderhalf jaar bezig met de voorbereidingen. We willen ons ook ergens in Afrika vestigen maar eerst willen we een rondje maken. Hoelang we daar over doen is niet belangrijk ( we hoeven niet meer te werken en hebben ook geen huis meer). De ruwe route is: Namibië, Botswana, Zambia, Malawi, Rwanda, Oeganda, Tanzania, Kenia, Mozambique en natuurlijk Zuid-Afrika. Onderweg kijken we wel waar we het interessant vinden om langer te blijven.
Het fijne aan deze trip is dat we geen plannen hebben en de tijd aan onszelf.
Onderweg zullen we wel tegen kleinschalige particulieren hulpprojecten aanlopen waar we een steentjke aan willen bijdragen dat kan doormiddel van werken en/of aanschaf materiaal. We zullen nooit geld geven en het moet ons aanspreken op gebied van motivatie, zelfwerkzaamheid en vooruitzicht.
Meer lezen over onze plannen en voorbereiding kan je op onze website
www.tojocruiser.nl
Groet,
Ton M.
Volg je een beetje de avonturen van Kingsley Holgate, die is dan wel met een hele caravaan en met een doel deze keer, maar zeker interessant.
Zo nemen velen ook Angola op in hun reisschema, maar heb daar nog niet de verhalen over gehoord, ze zijn dacht ik nog op pad. Expeditie van 3 vrienden couples over 6 maanden. Al met al veel plezier met de voorbereidingen en zal je volgen, weet niet of mijn aanmelding op je nieuwsbrief gelukt is
En je hebt gelijk het is niet de tijd of de lengte, maar de kwaliteit van de tijd
Zeg gekke Christien, denk je echt dat het OK is om reisverslagen van anderen te jatten? Als je zelf niks te melden hebt kun je je mond beter houden dan tot diefstal over te gaan. Uiteraard gaat er een mailtje naar de copyrighthouder van het verslag en een abuse naar je provider, want lowlifes zoals jij kunnen niet snel genoeg van het internet geschopt worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?