broers en zusters

  • piet rietveld

    Ik ben op zoek naar mijn broers en zusters eerst annemarie rietveld dochter van rudy rietveld in rotterdam geboren rudy is in 1953 geemigreerd ik weet dat hij niet mer leeft.

    Ik ben een zoon van rudy en derhalve halfbroer van mattew rietveld johannesburg. er is nog een zoon william rietveld oftewel wim.

    verder is er nog een anthony en een victor de dochter gonda rietveld is in nederland.

    Ik wist tot voor vier jaar terug niet wie mijn vader was en dat ik broers en zusters heb.

    Ik wil graag naar zuis afrika komen voor een ontmoeting wie kan helpen of heeft informatie pieter rietveld groningen parelstraat 284 9743 Jz nederland tel 0031507520188 of pietrietveld@hotmail.com.

    Mijn vader heeft gewoond in swasiland had daar een suikerplantage is in 1989 overleden in johannesburg

  • Reisgraag

    Piet, wat een aangrijpend verhaal. Heb je het programma spoorloos al eens gekontakteerd want zo iets is net iets voor hun.

    Ik kan mij geen Rietveld in Swaziland meer herinneren, weet je waar in Swaziland, Big Bend, Tshaneni en Mhlumi zijn de suiker streken. Misschien dat mijn zoon iets weet, die woont ook in Groningen.

    Groetjes

    Piet (ja ook Piet)

  • Reisgraag

    Je zou eens een paar telefoontjes kunnen doen naar de volgende:

    http://phonebook.yellowpages.co.za/search.jsp?query=rietveld&location=South+Africa&searchCategory=res&submitBt=Find&offset=0&breadcrumb=&search=1&NAVSTATE=

    Is Duindoornstraat (waar mijn zoon woont) ver van de Parelstraat? Hij kent Swaziland goed zou misschien iets kunnen weten.

    Groetjes

    Piet

  • Reisgraag

    Waarschijnlijk weet je het wel maar voor alle duidelijkheid, bellen vanuit Nederland naar Zuid Afrika:

    Als je belt vervang de allereerste 0 van de aangegeven nummers door 0027

    Het zijn allemaal vaste telefoonnummers behalve de 082-……. is een GSM

    011-……. is rond Johannesburg en

    021-……. is rond Kaapstad

    Piet

  • piet rietveld

    Nee de duindoornstraat is hier zo een 15 minuten vandaan bedankt voor de reactie pieter

  • pietrietveld

    Hallo inmiddels was ik eraan toe om mijn broer te gaan bezoeken en zo te hopen alle mij onbekende familieleden te ontmoeten is het telefoonnummer niet meer ingebruik kan niets afspreken en plannen desnoods ga ik maar een week in een hotel, dit berefd mijn broer mattew is getrouwd met janine ik heb mijn broer gesproken was in alle staten en inmiddels eerst geen telefoon opname in later tijdstip nummer niet meer in gebruik staat ook niet meer in de telkefoongids dus begin weer van voor af aan heeft iemand of jij nog suggesties met groeten peier rietveld groningenpiet rietveld schreef:

    >

    > Nee de duindoornstraat is hier zo een 15 minuten vandaan

    > bedankt voor de reactie pieter

  • pietrietveld

    hallo mag ik ook een huisnummer in de duindoornstraat dan kan ik vragen of ik eens mag praten met je zoon ben zelf bereikbaar onder 050 7520188 groningen groeten pieterReisgraag schreef:

    >

    > Piet, wat een aangrijpend verhaal. Heb je het programma

    > spoorloos al eens gekontakteerd want zo iets is net iets voor

    > hun.

    > Ik kan mij geen Rietveld in Swaziland meer herinneren, weet

    > je waar in Swaziland, Big Bend, Tshaneni en Mhlumi zijn de

    > suiker streken. Misschien dat mijn zoon iets weet, die woont

    > ook in Groningen.

    > Groetjes

    > Piet (ja ook Piet)

  • piet rietveld

    Welnu ook eens een fijn bericht

    ik heb mijn zuster annemarie gevonden in durban heb er kontakt mee mijn broer mattew ook gevonden in johannesburg

    mijn broer rudy heb ik net de email van zit in johannesburg

    in september reis ik af voor een tocht naar zuid afrika

    de broers en zusters wonen verspreid in the country een eerste onmoeting na 40 jaren zoeken

    Ik weet niet wat het wordt iedereen bedankt ik hou jullie op de hoogte